تقدیم به شهدای غواص؛

فیلم کوتاه “انتظار از نوعی دیگر” ساخته شد

  • شناسه خبر: 72358
فیلم کوتاه “انتظار از نوعی دیگر” ساخته شد

این فیلمنامه روایتی از داستان مادر یک شهید جاویدالاثر است که هر شب قبل از خواب در خانه خود را تا صبح باز می گذارد و منتظر آمدن فرزندش است.

خانه » آخرین اخبار » فیلم کوتاه “انتظار از نوعی دیگر” ساخته شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، فیلم کوتاه “انتظار از نوعی دیگر” براساس فیلمنامه ای از حسین مدحت توسط محمدرضا حسنی رنجبر و به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان رفسنجان ساخته شد.

این فیلمنامه روایتی از داستان مادر یک شهید جاویدالاثر است که هر شب قبل از خواب در خانه خود را تا صبح باز می گذارد و منتظر است که اگر فرزندش بیاید کلید درب منزل را ندارد.

انتظار از نوعی دیگر-خانه خشتی (۳)

از آنجایی که محمدرضا حسنی رنجبر از فیلمسازان جوان و علاقه مند و مستعد میباشد؛ دو فیلمساز حرفه ای وی را در ساخت این فیلم همراهی نموده اند.

فرهنگ خاتمی فیلمساز و فیلمبردار حرفه ای سینما به عنوان تصویربردار و حسین مدحت نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون و تهیه کننده شبکه سه سیما به عنوان نویسنده و مشاور این فیلمنامه می باشد.

این فیلم هم اکنون توسط محمدرضا عسکری در حال تدوین و صداگذاری است و مراحل فنی مربوط به آن در استودیو شیدا فیلم تهران در حال انجام است.

انتظار از نوعی دیگر-خانه خشتی (۲)

لازم به ذکر است، رضا حسنی رنجبر متولد ۱۳۷۳ در شهرستان رفسنجان و دانش آموخته رشته کارگردانی سینما است. وی شروع فعالیتش را با بازی در فیلم “یکی مثل من” به کارگردانی رضا فهیمی آغاز کرد.

حسنی رنجبر فیلمسازی را با گذراندن کلاسهای خصوصی و حضور در پشت صحنه چند فیلم سینمایی آموخته و هم اکنون با ساخت فیلم کوتاه در حال کسب تجربه است. وی در حال حاضر در برنامه فیلمسازان جوان بعنوان دستیار تهیه کننده برای گروه اجتماعی شبکه سه سیما همکاری دارد و بعنوان مسئول روابط عمومی و هماهنگی و برنامه ریزی مرکز تولید نمایش کمدی در تهران و همچنین دستیار کارگردان فیلم چشم های رسوا کننده به کارگردانی حسین مدحت بوده است.

کارگردان این فیلم ، فیلم را به شهدای غواص تقدیم میکند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان انتظار از نوعی دیگر ... خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مریم شیخ مظفری

    لطفا از آقتی مدح سئوال کنید فیلم دو ریالی ساختهمدیم شیخ مظفری را چه کار کردند
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان