مسئول حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان

بزرگترین تشییع جغرافیایی پیکر شهدای کشور در کرمان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 71739
بزرگترین تشییع جغرافیایی پیکر شهدای کشور در کرمان برگزار می شود

مسئول حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان گفت:این بزرگترین تشییع جغرافیایی پیکر شهدا در کشور است، امیدواریم مرم استان کرمان با حضور حماسی خود از این سرداران با عزت و جهادگران استکبار ستیز استقبال کنند.

خانه » آخرین اخبار » بزرگترین تشییع جغرافیایی پیکر شهدای کشور در کرمان برگزار می شود

ابوالحسنی مسئول حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان در گفت و گو با “خانه خشتی“، اظهار داشت: در مجموع ۲۰ شهید که ۱۰ شهید گمنام و ۱۰ شهید شناسایی شده از شهدای غواص و خط شکن کربلای ۴ در استان تشییع می شوند.

وی در ادامه افزود: ۱۶ تا ۲۰ مردادماه شهرستان های استان کرمان از جمله رفسنجان، شهربابک، سیرجان، راور، کوهبنان، بافت، بردسیر، زرند و ریگان میزبان شهدا خواهند بود.

ابوالحسنی به دفن شهدا در برخی شهرستانهای استان کرمان اشاره کرد و گفت: شهدا در شهرستان های ذکر شده مورد استقبال رهروان راهشان قرار می گیرند.ابوالحسنی-خانه خشتی

وی با اشاره به این تشییع که بزرگترین تشییع جغرافیایی پیکر شهدا در کشور است، یادآور شد: امیدواریم مردم استان کرمان با حضور حماسی خود از این سرداران با عزت و جهادگران استکبار ستیز استقبال کنند.

این مسئول در پایان اظهار داشت: شهدای غواص کسانی هستند که مظلومانه با دست های بسته شهید شدند و مظهر آزادگی در سراسر عالم به شمار می روند.

برچسب ها:
بزرگترین تشییع جغرافیایی پیکر شهدای کشور در کرمان برگزار می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مسجدسیدالشهداء رفسنجان

    کاش پیداشوی... ببوسمت...ببویمت... لمست کنم....کیف کنم.... دنیارا دروجودشماتعریف کنم همین که باشید ای کاش های من تمام میشود. دوستتون دارم خوش آمدید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان