رییس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان؛

برپایی مراسمات قرآنی پادزهر هجمه های فرهنگی دشمن است

  • شناسه خبر: 70719
برپایی مراسمات قرآنی پادزهر هجمه های فرهنگی دشمن است

حجت الاسلام حسینی گفت: امروز دشمن در صدد جدایی ما از قرآن و ارزش هاست و پادزهر این هجمه های فرهنگی برپایی مراسمات قرآنی است.

خانه » آخرین اخبار » برپایی مراسمات قرآنی پادزهر هجمه های فرهنگی دشمن است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان در جمع کارکنان و پرسنل وظیفه زندان های استان که در تالار علقمه رفسنجان برگزار شد، برگزاری مسابقات قرآن را موجب مأنوس شدن افراد با تلاوت، حفظ و مفاهیم قرآنی بیان کرد و افزود: برنامه های قرآنی، فرهنگی و اقامه نماز باید همیشه دایر باشد.

مسابقات قرآن-رفسنجان-خانه خشتی (۷)حجت الاسلام سید محمود حسینی به آیین جمع خوانی قرآن کریم در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: این مراسم باشکوه در اکثر مساجد رفسنجان در ماه مبارک رمضان برپا شد و در مسجد جامع رفسنجان نیز با حضور قریب به یک هزار شرکت کننده از شبکه استانی کرمان و شبکه سراسری شما پخش شد.

مسابقات قرآن-رفسنجان-خانه خشتی (۱۰)

وی با بیان اینکه دشمن امروز از طریق هجمه فرهنگی و دامن زدن به مفاسد اخلاقی و مبارزه با ارزش ها وارد شده است، گفت: امروز دشمن در صدد جدایی ما از قرآن و ارزش هاست و پادزهر این هجمه های فرهنگی برپایی مراسمات قرآنی است.

مسابقات قرآن-رفسنجان-خانه خشتی (۸)رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان وظایف انسان در برابر قرآن را محبت و معرفت نسبت به آن و اطاعت و حمایت از قرآن بیان کرد و گفت: باید بیشترین همت مان را متوجه فهم قرآن در قالب تفسیر کنیم و با اطاعت از دستورات الهی، دردهای روحی خود را درمان کنیم.

برچسب ها:
تبلیغات اسلامی خانه خشتی رفسنجان زندان قرآن ماه رمضان مهنازشریفی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان