یادداشت/حیدر معصومی؛

رمضان گذشته در سوگ شهدای غزه و این رمضان شرمسار بچه های یمن !!!

  • شناسه خبر: 70075
رمضان گذشته در سوگ شهدای غزه و این رمضان شرمسار بچه های یمن !!!

لا اقل سال گذشته در یک سوی میدان خون آشامان اسرائیلی بودند و دیگر شاهد نبودیم که یک کشور مسلمان حاضر شود کشور همسایه خود را به این روزگار سیاه بنشاند و افسوسمان مضاعف است .

خانه » آخرین اخبار » رمضان گذشته در سوگ شهدای غزه و این رمضان شرمسار بچه های یمن !!!

به گزارش “خانه خشتی“، سال گذشته در چنین روزهایی جلادان خون آشام اسرائیلی با موشک باران نوار غزه  بیش از ۲ هزار نفر از بچه ها، زنان و مردان غزه را به شهادت رساندند و ما روزه هایمان را در سوگ بچه های غزه ، با اشک افطار می کردیم و غافل بودیم که امسال هم همان بلا به سرمان می آید .

اینکه ما ایرانیها نسبت به کودکان با محبت خاصی برخورد می کنیم جای شکی نیست، ما ایرانیها حتی تحمل صدای گریه بچه ها را هم نداریم .شاید اغراق نباشد که بگویم در زمان جنگ ظالمانه غزه هر بار که تصویر کودک شهیدی و یا جراحتی را روی طفلی می دیدم ناخواسته اشک از چشمانم سرازیر می شد و من یقین دارم نه من که همه ایرانیها با آن تصاویر دلخراش گریستند و رمز گریستن ما ایرانیها در دیدن اینگونه صحنه ها نا خودآگاه ما را به صحرای کربلا برده و یاد لبان خشکیده علی اصغر(ع) و تیر نشسته در گلویش و ضجه های بی تابی رباب و زینب کبری (س)می افتیم .

گریه ما ایرانیها ریشه در خون ما دارد ولی امسال که مجدد همان صحنه های دلخراش را در یمن می بینیم غیر از گریه احساس شرم می کنیم . لا اقل سال گذشته در یک سوی میدان خون آشامان اسرائیلی بودند و دیگر شاهد نبودیم که یک کشور مسلمان حاضر شود کشور همسایه خود را به این روزگار سیاه بنشاند و افسوسمان مضاعف است .

در دو خبر خواندم که نوشته بود سلمان بن عبدالعزیز آلزایمر دارد و حکومت سعودی افتاده است دست چند شاهزاده بی فکر و عیاش و هر چه بخواهند می کنند .آیا میدانید تمامی خلبانهایی که یمن را گلوله باران می کنند اسرائیلی اند ؟ آیا می دانستید یکی از همین شاهزاده ها برای دلگرمی خلبانها ماشین انگلیسی میلیاردی برای هرکدامشان سفارش داده ؟ براستی عربستان را چه شده است که به یک جانی فراری (منصور هادی ) جا و پناه می دهد و برای برگرداندنش به قدرت اینهمه فاجعه به بار می آورد. آیا دیگر کشوری مانده است که منصور هادی بر آن حکومت کند؟ این چه مسلمانی است که به خاطر تاج و تختش تمام کشور خود را ویران کرده ، آیا می خواهد فرمانروای ویرانه ها شود ؟

و برای ما و این جنایات دلخراش فقط اشک می ماند و ماتم که اینها خود را پرده دار کعبه می دانند و از خشم خدا نمی هراسند .ولی یقین داشته باشید خدا صبرش زیاد است و عمر آل سعود به سر خواهد آمد.

یادداشت از حیدر معصومی ریسه

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان رمضان گذشته در سوگ شهدای غزه و این رمضان شرمسار بچه های یمن !!!
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان