عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم مطرح کرد:

محبت، احترام و نظارت سه نیاز فرزندان امروز

  • شناسه خبر: 68516
محبت، احترام و نظارت سه نیاز فرزندان امروز

عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم گفت: خانواده ها به خودشان بیایند اگر همسران حرمت یکدیگر را نگه دارند خانواده به سر و سامان میرسد، مواظب بچه ها باشند آنها نیازمند محبت، احترام و نظارت هستند.

خانه » آخرین اخبار » محبت، احترام و نظارت سه نیاز فرزندان امروز

حجت الاسلام ابوالحسن ایزدخواه عضو نخبگان تبلیغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم واحد خراسان رضوی در گفت و گو با “خانه خشتی” پیرامون رابطه امروز نسل جوان و فضای مجازی ایجاد شده اظهار داشت: جامعه انسانی به سمت جهانی شدن پیش میرود و دین ما نیز این جریان را پیش بینی می کند که همان حکومت عدل الهی با ظهور امام زمان(عج) است.
وی افزود: جوانان نسل قابل ترحم هستند ، خودشان فکر کنند و احترام خود را حفظ کنند، این مسئولین هستند که بایستی مسیر صحیح را نشان دهند، رسانه های مکتوب، سمعی، بصری و هنری باید جوان را بیدار کنند و برای او جریان فکری ایجاد کنند.
حجت الاسلام ایزدخواه خاطر نشان کرد: جامعه ما از یک بی سوادی عجیب رنج میبرد و نیاز است که در این مسیر جامعه روحانیت، طیف مداحان، مربیان پرورشی و مسئولین دولتی قدم بردارند.
وی با اشاره به متن خطبه ۲۱۶ نهج البلاغه بیان داشت: مردم اصلاح نمی شوند مگر اینکه مسئولین اصلاح شوند و مسئولین نیز اصلاح نمی شوند مگر اینکه مردم قوام داشته باشند، قوام مردم به این است که فکر کنند که چه بلایی بر سر جامعه می آید.
ایزدخواه افزایش آمار طلاق ، خودکشی ، مصرف مشروبات الکلی و واردات غیر قانونی لوازم آرایشی را بلای جان جامعه امروز دانست و گفت: اینها مصیبت هایی که جامعه در گیر انها است، جامعه نشست پیدا کرده است هدف صحبت سیاسی نیست بلکه بحث فرهنگ است که رهبرفرزانه انقلاب بر آن تاکید می کنند.
وی یادآور شد: خانواده ها به خودشان بیایند اگر همسران حرمت یکدیگر را نگه دارند خانواده به سر و سامان میرسد، مواظب بچه ها باشند آنها نیازمند محبت، احترام و نظارت هستند.

لازم به ذکر است علاقمندان می توانند در شب های ماه مبارک رمضان در محل بوستان جوان رفسنجان از مشاور رایگان حجت الاسلام ایزدخواه بهره مند شوند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان عمو روحانی محبت، احترام و نظارت سه نیاز فرزندان امروز
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان