رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان یادآور شد؛

اسلام از زمان تأسیس در سایه تبلیغات به حیات خود ادامه داده است

  • شناسه خبر: 68232
اسلام از زمان تأسیس در سایه تبلیغات به حیات خود ادامه داده است

حجت الاسلام حسینی گفت: عالم دین باید حرف حق بگوید و از حق پشتیبانی کند و با توکل به خدا رسالت را به دوش گیرد و انجام دهد.

خانه » آخرین اخبار » اسلام از زمان تأسیس در سایه تبلیغات به حیات خود ادامه داده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان پیش از خطبه های نماز جمعه امروز اظهار داشت: اول تیر ماه سال ۱۳۶۰ مصادف شده با سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، که به فرمان امام راحل (ره) بنیان گذاری شد.

وی افزود: اسلام از زمان تأسیس تاکنون در سایه تبلیغات به حیات خود ادامه داده است که خداوند در قرآن فرموده؛ پیامبر (ص) بعنوان داعی یعنی دعوت کننده، مبلغ و مبشر است و علما بعنوان وارثان و جانشینان پیامبر (ص) معرفی شده اند.

حجت الاسلام حسینی رسالت انبیاء را تبلیغ دین و امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: امام خمینی (ره) فرمودند تبلیغات شناساندن خوبی ها و تبلیغ آن ها و بازداری از بدی ها و زشتی هاست.

وی رمز موفقیت علما را تقوا و پرهیزگاری عنوان کرد و افزود: عالم دین باید حرف حق گوید و از حق پشتیبانی کند و با توکل به خدا رسالت خود را به دوش گیرد و انجام دهد.

حجت الاسلام حسینی یکی از محورهای اصلی که در سازمان تبلیغات باید در نظر گرفت را رسیدگی به امور هیئت ها، مداحان و تشکلات که اهرم کارآمدی برای دفاع از اسلام است عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان امور مساجد و اعزام مبلغ به بخش ها و روستاها را از محورهای دیگر این سازمان دانست و گفت: هر سال ۲۵۰ نفر روحانی اعزام می شوند و تبلیغ و اعزام مبلغ به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت است و در رفسنجان ۲۰ روحانی بطور بلند مدت ۲۰ روستا را پوشش می دهند.

وی از دیگر محورها به فعالیت های قرآنی اشاره کرد و گفت: ۵۰ مؤسسه و خانه قرآن روستایی تشکیل شده که از وجود جوانان برای اداره آن استفاده می شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اسلام از زمان تأسیس در سایه تبلیغات به حیات خود ادامه داده است خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان