فرماندار رفسنجان؛

اهداکنندگان خون اهداکنندگان زندگی اند/ اهدای خون جهادگران دفاع مقدس به استواری انقلاب انجامید

  • شناسه خبر: 67773
اهداکنندگان خون اهداکنندگان زندگی اند/ اهدای خون جهادگران دفاع مقدس به استواری انقلاب انجامید

ملانوری اهداکنندگان خون را اهدا کنندگان زندگی دانست و افزود: شما اهداکنندگان با اهدای خون خود باعث پایداری و توان جامعه می شوید.

خانه » آخرین اخبار » اهداکنندگان خون اهداکنندگان زندگی اند/ اهدای خون جهادگران دفاع مقدس به استواری انقلاب انجامید

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حمید ملانوری همزمان با روز جهانی اهدا کنندگان خون، با حضور در میان اهدا کنندگان رفسنجانی ضمن تقدیر از این عمل خداپسندانه گفت: اهدا کنندگان خون همانند رزمندگان دوران دفاع مقدس با اهدای خون خود زندگی می بخشند.

فرماندار رفسنجان با اشاره به ایثارگری شهدا که با اهدای خون خود در یکی از حساس ترین دوره های کشور، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان به عنوان جهادگران دفاع مقدس خونشان را اهدا کردند تا این سرزمین و انقلاب روی پای خود استوار بماند.

وی اهداکنندگان خون را اهدا کنندگان زندگی دانست و افزود: شما اهداکنندگان با اهدای خون خود باعث پایداری و توان جامعه می شوید.

فرماندار رفسنجان-خانه خشتی (۱)

ملانوری فلسفه وجودی زندگی اجتماعی را مشارکت جمعی بیان کرد و گفت: رشد و تکامل و بقای جامعه و رسیدن مردم به سعادت از مشارکت همگی مردم به وجود می آید.

وی عمل نیک اهداکنندگان را ایثارگری و مجاهدت دانست و افزود: اهدای خون کمتر از جهاد در میادین نبرد نیست و امیدوارم شما که سلامتی را هدیه می کنید، همیشه در کمال سلامت به سر ببرید.

برچسب ها:
انتقال خون خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان