حجت الاسلام رمضانی پور؛

هیچ کس از خط قرمزهای نظام و رهبری و دولت نباید عبور کند

  • شناسه خبر: 67686
هیچ کس از خط قرمزهای نظام و رهبری و دولت نباید عبور کند

رمضانی پور گفت: هیچ کس از خط قرمزهای نظام و رهبری و دولت نباید عبور کند، توافق خوب باید انجام شود و مردم توافق بد را نمی‌خواهند.

خانه » آخرین اخبار » هیچ کس از خط قرمزهای نظام و رهبری و دولت نباید عبور کند

به گزارش “خانه خشتی”, حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رفسنجان اظهار داشت: از بهترین سرمایه‌هایی که می‌تواند توشه سفر آخرت ما شود، تقواست‌.

‌وی بیان داشت: گناه و معصیت گرفتاری‌های ما را زیاد می‌کند و در آستانه ماه رمضان باید نسبت به این مهم اهتمام بورزیم.

رمضانی‌پور با اشاره به مناجات شعبانیه تصریح کرد: توصیه شده اگر فرصت می‌کنید هر هفته یک بار این مناجات را بخوانید و اگر فرصتی ندارید هر ماه‌، هر سال و یا حداقل یک بار در عمرمان این مناجات خوانده شود.

وی افزود‌: خداوند فرار کننده به سوی حضرتش را استقبال می‌کند‌، هر کدام از بندگان خدا به آرامی به سوی خدا برود، خدا با شتاب به سوی او می‌رود.

رمضانی‌پور با اشاره به بیان امام علی (ع) ابراز داشت: ایشان فرمودند «به سوی خدا فرار کنید، ولی از درگاه خدا فرار نکنید»، حضرت فاطمه (س) نیز می‌فرماید «فرار می‌کنم به سوی تو از گناهان‌، پس مرا بپذیر»، لذا باید از آدم‌های فاجر‌، فاسق‌، احمق و کسانی که سودی نمی‌دهند و سودی هم نمی‌برند، فرار کنیم و فقط به سوی خدا برویم.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به تعامل نظام اسلامی خاطر‌نشان کرد‌: از جمله وظایف ما در برابر ‌کارگزاران نظام همکاری‌های اطلاعاتی است، نظام مقدس جمهوری اسلامی متعلق به مردم است، افرادی که ظالم و تبهکار هستند و مانند زالو به جان مردم می‌افتند را باید بشناسیم و خبر دهیم.

وی عنوان کرد: اگر مسئله‌ای چند ماه طول کشید تا رسیدگی شود، جای نگرانی ندارد، زیرا مورد بررسی است و شاید مدت‌ها طول بکشد تا به نتیجه برسد، بعضی کارهای اطلاعاتی مدت زیادی نیاز دارد تا با دست پر نتیجه بدهد.

رمضانی‌پور تصریح کرد: اگر دستگاه امنیتی و اطلاعاتی ما وظیفه خود را به خوبی انجام نمی‌داند، کشور ما هم مثل سایر کشورها نا‌امن بود‌، سرقت‌های جزئی تقصیر خودمان است که نکات لازم را رعایت نمی‌کنیم‌.

وی گفت: رفسنجان جزو شهرستان‌هایی است که کمترین موارد نا‌امنی را دارد، اما همین میزان نا‌امنی هم باید برطرف شود تا شهروندان و همه روستاییان در آرامش و امنیت همه جانبه به سر ببرند که البته همکاری مردم سطح امنیت را بالا می‌برد.

رمضانی‌پور تاکید کرد: حتی اگر استادی در کلاس مطلبی را بیان کرد که علیه نظام و تشیع باشد، بلافاصله باید این موضوع اطلاع داده شود، بعضی اساتید ممکن است عقاید پوچ و ضاله وهابیت را در دانشگاه‌ها مطرح کنند‌ که روسای دانشگاه‌ها باید با سرعت‌ برخورد و اقدام به اخراج آن استاد کنند.

وی با اشاره به گله‌مندی برخی شهروندان در فضای پارک‌ها اظهار داشت: در پارک‌ها کسی حق استفاده از قلیان ندارد و مردم و نیروی انتظامی ‌باید برخورد کنند.

رمضانی‌پور بیان داشت: عده‌ای گستاخانه فضای عمومی را آلوده و چهره زشتی ایجاد می‌کنند‌‌، از طرفی مغازه‌داران همه لوازم مصرف قلیان را دارند و به راحتی آن را عرضه می‌کنند.

وی ادامه داد: آسیب‌های اجتماعی به صورت جدی از سوی فرماندار همواره بیان می‌شود، بسیاری از تنباکوها دارای مواد مخدری هستند که خسارت آنها جبران‌ناپذیر است.

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: نیروهای انتظامی با این موارد برخورد کنند و اجازه ندهند اماکن عمومی به این طریق آلوده شود.

وی با اشاره به مشاوره‌های انجام شده در شهر اظهار داشت: برخی مشاوران‌، مشاوره غلط می‌دهند و جدایی را رقم می‌زنند، روحانیان و ائمه جماعات و افراد معتمد ‌و امین بهترین مشاوران هستند.

رمضانی‌پور با اشاره به نزدیکی ماه رمضان به روایتی از پیامبر (ص) اشاره کرد و افزود: جمع‌خوانی قرآن کریم امسال بعد از نماز صبح در مسجد جامع رفسنجان برگزار می‌شود و سرویس‌های ایاب و ذهاب برای شرکت‌کنندگان مهیاست.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: همه باید همکاری کنند تا مساجد غبارروبی و برای ماه مبارک رمضان آماده‌سازی شوند.

وی با اشاره به انتخابات اسفندماه تصریح کرد: مهم خلق حماسه سیاسی مردم و حضور پای صندوق‌های رای است که مردم بیش از سه دهه از انقلاب این همراهی را داشتند‌، اسفندماه امسال انتخابات مجلس‌ شورای اسلامی و خبرگان رهبری را داریم ‌که مردم در پایان سال حماسه‌ای دیگر خلق می کنند.

رمضانی‌پور با اشاره به فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل انقلاب فرهنگی در سال ۵۹ بیان کرد: ‌رهبر هم فرمودند «امروز درگیر جنگ فرهنگی هستیم»، لذا کار فرهنگی را نباید فراموش کنیم.

خطیب جمعه رفسنجان به تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام راحل در سال ۵۸ اشاره کرد و گفت: امروز جهاد کشاورزی در قالب جهاد سازندگی عمل می‌کند و باید به دستورالعمل‌های کارشناسان کشاورزی عمل کنیم که به نفع همه کشاورزان است.

وی تاکید کرد: مصرف بهینه آب باید به نحو مطلوب صورت گیرد بر فرض که انتقال آب از استان‌های دیگر صورت گیرد، اما صرفه‌جویی و همکاری مردم در زمینه آب و خاموشی موتور پمپ‌ها به اندازه دو تا سه برابر آبی که از جای دیگر منتقل می‌کنند، اهمیت دارد.

رمضانی‌پور خاطر‌نشان کرد: با تغییر کردن وزیران در دولت‌ها سیاست‌ها هم تغییر می‌کند که در بخش کشاورزی باید سیاست مستمر ‌و تدبیر همیشگی صورت گیرد، بعضی وزیر‌ها نباید تغییر کنند.

وی به تحریف شخصیت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: بعضی‌ها خاطره‌نویس و وبلاگ‌نویس می‌شوند این موضوع خطر بزرگی است، امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ می‌دانستند، رهبر فرزانه انقلاب نیز آمریکا را شیطان بزرگ خوانده و ما به این یقین رسیده‌ایم.

رمضانی‌پور با بیان اینکه نباید از امام تحریف شود، آمریکا هیچ‌گاه از شیطانی نمی‌افتد، گفت: گزاره برگ ملی و رعایت اصول شش گانه نظر و خواست همه مردم و رهبری است، هیچ کس از خط قرمزهای نظام و رهبری و دولت نباید عبور کند، توافق خوب باید انجام شود و مردم توافق بد را نمی‌خواهند.

رمضانی‌پور از انتخابات ترکیه یاد کرد و ابراز داشت‌: این انتخابات پیام‌هایی برای همه دنیا ‌داشت، اردوغان با لباس اسلام و برای حفظ حجاب اسلامی چند سال بر مردم حکومت کرد، اما در واقع به اسلام خیانت کرد.

وی افزود: او با همراهی و همکاری آمریکا و تکفیری‌ها، اعتماد مردم را از خودش گرفت و این پیام به همه کشورها‌ حتی ایران است اگر ما کار صادقانه انجام ندهیم، مردم اعتمادشان را از ما خواهند گرفت.

رمضانی‌پور از ‌تحولات منطقه یاد کرد و افزود: ارتش یمن نتیجه معکوس را برای دولت آل‌سعود رقم زد‌ و این رژیم اقرار به شکست در برابر یمن در این جنگ ۷۰ روزه دارد.

وی به سرمایه‌گذاری در رفسنجان اشاره داشت و خاطر‌نشان کرد: با همکاری فرماندار‌، نماینده مجلس ‌و مسئولان ‌بیش از ۲ هزار میلیارد تومان تفاهمنامه سرمایه‌گذاری در رفسنجان امضا و ‌زمینه اعتماد مردم ایجاد شده است.

رمضانی‌پور گفت: مجموعه‌های دیگری از سرمایه‌گذاری هم در راه است، گذشته‌ها را باید فراموش کرد، زیرا زمان کنونی مهم است که فرماندار و همه دستگاه‌ها و مسئولان سرمایه‌گذاران را حمایت می‌کنند، لذا مردم باید وارد میدان شوند تا به تولید و ایجاد شغل پرداخته شود.

برچسب ها:
خانه خشتي خط قرمز رفسنجان مذاکرات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان