رئیس مجمع بسیج شهرستان رفسنجان عنوان کرد؛

بصیرت مهم تر از اصل مذاکرات است/ مخالف مذاکرات نیستیم

  • شناسه خبر: 67573
بصیرت مهم تر از اصل مذاکرات است/ مخالف مذاکرات نیستیم

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: چون رهبر انقلاب مخالف مذاکرات هسته ای نیستند ما نیز مخالف نیستیم و هر کس همراه رهبر و ولی خود باشد هیچ جرمی ندارد.

خانه » آخرین اخبار » بصیرت مهم تر از اصل مذاکرات است/ مخالف مذاکرات نیستیم

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور رئیس مجمع بسیج شهرستان رفسنجان در جمع کانون های اقشار و بسیجیان شهرستان، اظهار کرد: این جلسه فرصتی را فراهم کرد تا با نزدیک شدن به پایان مذاکرات هسته ای به یک نتیجه برسیم.

بصیرت و حفظ آن در بین مردم مهم تر از اصل مذاکرات است

وی مقوله بصیرت و حفظ آن را در بین مردم مهم تر از اصل مذاکرات دانست و گفت: اگر مردم، گروه ها، اقشار مختلف و کسانی که روحیه بسیجی دارند نسبت به اصل نظام و همه جریانات واقف باشند در برابر مسائل گوناگون به صحنه می آیند و اقدام می کنند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان حضور مردم در دفاع از نظام جمهوری اسلامی را بی نظیر عنوان کرد و افزود: مردم در قبل و بعد از انقلاب در صحنه بودند و تمام پیروزی ها در دوران دفاع مقدس و امروزه به دست مردم صورت گرفت.

وی با اشاره به حفظ بصیرت در بین مردم خاطر نشان کرد: در جریان فتنه ۸۸ مردم به پا خواستند و قضیه را تمام کردند.

حجت الاسلام رمضانی پور بسیجیان را الگو و اسوه های جامعه معرفی کرد که نقش یک معلم دارند و برای حفظ بصیرت و روشنگری در مردم تأثیر گذارند.

وی یادآور شد: تهاجم فرهنگی بعد از دوران دفاع مقدس که دشمن با تمام توان نتوانست به دستاوردی برسد نشان از اقتدار نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب مسئله، مسئله هسته ای نیست؛ امروزه در شکل دیگری به نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران تجاوز می شود و ما نمی توانیم همانند برخی افراد در این راستا کوته بین باشیم.

مجمع بسیج شهرستان رفسنجان (۱۰)

چرا اعتراض کنندگان و منتقدان مذاکرات هسته ای بعنوان مخالف تلقی می شوند؟

رئیس مجمع بسیج شهرستان با اشاره به اینکه در بحث هسته ای برخی مدیران اجرایی شهرستان و استان جبهه می گیرند و فکر می کنند قصد داریم علیه دولت و تیم مذاکره کننده برخیزیم، گفت: وزیر کشور در جمع فرمانداران یکی از سخنانش این بود که اجازه نمی دهیم کسی تجمع علیه تیم مذاکره کننده داشته باشد؛ مگر اعتراض کنندگان و کسانی که در این راستا انتقاد دارند بعنوان مخالف تلقی می شوند؟!

وی در ادامه افزود: اگر به ملت ایران تجاوز شود چه کسانی در مقابل دشمن می ایستند؟ آیا رئیس جمهور تعهد می دهد؟

حجت الاسلام رمضانی پور بیان کرد: اگر به مردم امید داده اند که اگر در مذاکرات هسته ای به توافق برسیم خیلی از مشکلات حل می شود بدانید خیال خام است که دشمن تمام تحریمات چندگانه را بردارد و دروازه های رفاه برای ما گشوده شود؛ در کجا این اتفاق افتاده که جمهوری اسلامی نفر دوم باشد.

امام خمینی (ره) نیز اصلاح طلب بود ولی نه اصلاح طلبی که به دنبال ثروت و سرمایه باشد

وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب در ۱۴ خرداد در حرم امام خمینی (ره)، گفت: کسانی که اطراف نزدیکان امام راحل (ره) بعنوان اصلاح طلب هستند و متأسفانه امام را نیز اصلاح طلب می نامند؛ امام اصلاح طلب بود ولی نه اصلاح طلبی که اینها هستند و به دنبال ثروت و سرمایه می باشند.

رئیس مجمع بسیج شهرستان رفسنجان در ادامه افزود: جریان اصول گرایی به این معنی نیست که مقابل اصلاح طلبان باشد؛ اصول گرایی یعنی نیروهای رهبر انقلاب، ولایت فقیه و نظام اسلامی که امام ان را ترسیم کرده و رهبری ان را ادامه می دهد.

وی سازمان بسیج را پرچم دار و جلو دار دانست که به صحنه بیاید، نه اینکه آنان را به عنوان مخالفان و منتقدان مذاکرات هسته ای تلقی کنند.

حجت الاسلام رمضانی پور تأکید کرد: چون رهبر انقلاب مخالف مذاکرات هسته ای نیستند ما نیز مخالف نیستیم و هر کس همراه رهبر و ولی خود باشد هیچ جرمی ندارد.

وی یادآور شد: رئیس جمهور فکر نکند مردم ایران فقط اطرافیان وی هستند که مشاوره می دهند و می گویند منهای آمریکا و اروپا نمی توانیم کشور را اداره کنیم؛ مردم کسانی هستند که در راهپیمایی ۲۲ بهمن، روز جهانی قدس، نمازجمعه و … حضور می یابند؛ اگر رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده به مردم متکی باشند قطعأ پیروز می شوند.

مجمع بسیج شهرستان رفسنجان (۸)

تعالی و پیشرفت کشور در سایه اسلام و تأمین رفاه مردم است

رئیس مجمع شهرستان با اشاره به انتشار ۲ برگ گزاره ملی هسته ای از سوی سازمان بسیج، افزود: تعالی و پیشرفت کشور در سایه اسلام و تأمین رفاه مردم از اهداف همیشگی نظام مقدس اسلامی است؛ که تولید انرژی، توسعه سلامت، دستیابی به علوم جدید و درمان بیماری های صلب الاعلاج و افزایش محصولات کشاورزی مستلزم داشتن انرژی هسته ای است.

وی خاطر نشان کرد: مسنکبران حسود که نمی توانند پیشرفت کشور ایران را ببینند درصدد سنگ اندازی برآمدند و اقدامات ظالمانه ای علیه ملت و کشور اسلامی تدارک دیدند که راه پیشرفت را ببندند که صدور قطعنامه های مکرر ، اعمال تحریمات غیرقانونی و ترور دانشمندان هسته ای از جمله آن ظلم هاست.

وی گفت: ۱۲ سال مذاکره و گفت وگو و بازگذاشتن مراکز هسته ای و نظامی بر روی انواع نظارت ها و کنترل ها و دادن امتیازت تاکنون ثابت کرده دشمن به دنبال حل مسأله نیست و اهداف دیگری در سر دارد.

حجت الاسلام رمضانی پور تصریح کرد: عهد شکنی مکرر آمریکا در طول مذاکرات هسته ای بویژه طی دو سال گذشته هم چنین در قرارداد و مذاکرات مربوط به افغانستان و عراق ثابت کرد که آمریکا عهد شکن و کاملا غیر قابل اعتماد است.

مجمع بسیج شهرستان رفسنجان

فکت شیت امریکایی دروغ است

وی در ادامه افزود: آنها با انتشار گزاره برگ آمریکایی همه توافقات را زیر پا گذاشتند و همانطور که وزیر خارجه گفت فکت شیت امریکایی دروغ است این واقعیت ایجاب می کند که همیشه مراقب حیله امریکایی عهد شکن باشیم و تنها راه اطمینان بخش این است که تبادل امتیازات بین طرفین همزمان باشد و به اینده موکول نشود.

رئیس مجمع شهرستان یکی از حرکت های مهم در برابر گزاره برگ آمریکایی را امضای طومار دانست و یادآور شد: برای اطمینان از نتایج مذاکرات وظیفه داریم که گزاره برگ ملی خود را در مقابل گزاره برگ جعلی آمریکایی منتشر کنیم تا همه مردم جهان واقعیت را بدانند و معلوم باشد اگر مذاکرات به نتیجه نرسید مقصر امریکاست.

وی در پایان گفت: ما حاضریم بجنگیم ولی حاضر نیستیم عزتمان را بدهیم؛ امریکایی ها بیشتر از ما می ترسند و باید به انان اثبات کنیم که نجابت ملت ایران را بفهمند که زیاده خواه نیستیم.

برچسب ها:
اخباررفسنجان بصیرت و حفظ آن در بین مردم مهم تر از اصل مذاکرات است/مخالف مذاکرات نیستیم خانه خشتی رفسنجان مجمع بسیج شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شقایق

    عجب فیلمی شده این مزاکره
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان