نایب رئیس مجمع بسیج شهرستان رفسنجان عنوان کرد؛

تیم مذاکره کننده با رعایت ۶ اصل حق امضاء توافق نامه دارد/بازدید آمریکا از مراکز نظامی به منزله حمله به کشور است

  • شناسه خبر: 67368
تیم مذاکره کننده با رعایت ۶ اصل حق امضاء توافق نامه دارد/بازدید آمریکا از مراکز نظامی به منزله حمله به کشور است

سرهنگ سلطانی گفت: اگر آمریکا بخواهد از مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران بازرسی کنند در ۶ ماه بعد همانند افغانستان و عراق خواهیم بود؛ زیرا آمریکا در گذشته قبل از حمله به کشوری بازرسی نظامی داشته است.

خانه » آخرین اخبار » تیم مذاکره کننده با رعایت ۶ اصل حق امضاء توافق نامه دارد/بازدید آمریکا از مراکز نظامی به منزله حمله به کشور است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، جلسه مجمع بسیج شهرستان رفسنجان با حضور حجت الاسلام رمضانی پور رئیس مجمع، سلطانی نایب رئیس کانون های اقشار ، روحانیون و مسئولین کارگروه های مجمع برگزار شد.

سرهنگ سلطانی نایب رئیس مجمع بسیج شهرستان رفسنجان با اشاره به وضعیت فعالیت این مجمع در سال گذشته، گفت: اوایل شکل گیری مجمع بحث اتباع بیگانه در مجلس شورای اسلامی مطرح شد و وظیفه مجمع بررسی آسیب تهدید و مشکل شهر بود.

وی بحث ماهواره و اقتصاد مقاومتی را از دیگر مسائلی دانست که در این مجمع ذکر شد و مسئولین و بسیج در آن وارد شدند و طرح های خوبی در این زمینه اجرا گردید.

وی تصریح کرد: مجمع بسیج شهرستان تشکیل شده از  رئیس، نایب رییس، کانون های اقشاری بعنوان عضو مجمع و بازرس و امیدواریم با فعال کردن مجمع و کارگروه ها بتوانیم با ارائه راهکار و گزارش به فرمانداری و ادارت مشکلات را پیگیری نماییم.

فرمانده ناحیه رفسنجان جناب سرهنگ سلطانی

نایب رئیس مجمع بسیج رفسنجان خاطر نشان کرد: امسال بر اساس ابلاغ سازمان بسیج، مجمع موظف شده در زمینه توافق هسته ای کار کند و در بحث هسته ای تشویق، ترغیب و زیر سؤال بردن مسئولین وظیفه ما نیست.

وی با بیان اینکه در بحث هسته ای با نظارت مقام معظم رهبری کار خود را ادامه و از آن حمایت می کنیم افزود: در این مدت که قرار بود توافقات امضاء شود بعضی فکر می کردند اگر جمهوری اسلامی کوتاه بیاید توافق صورت می گیرد اما هرچه تیم مذاکره کننده جلو رفتند آمریکایی ها قبول نکردند.

سرهنگ سلطانی اظهار کرد: اگر توافق امضا و تحریمات برداشته شود به نفع جمهوری اسلامی ایران است و اگر صورت نگیرد به گفته رهبر هیچ اتفاقی نمی افتد.

وی از تیم مذاکره کننده بعنوان سربازان این مملکت یاد کرد و گفت: طبق سخنان مقام معظم رهبری بر ۶ اصل تیم مذاکره کننده را حمایت می کنیم و این تیم اگر توافقی را غیر از این ۶ اصل زیر سؤال ببرد حق امضاء ندارد.

مجمع بسیج شهرستان رفسنجان (۳)

نایب رئیس مجمع بسیج شهرستان بیان کرد: ۶ اصل از این قرار است که تمامی تحریمات علیه جمهوری اسلامی باید همزمان با امضای توافق نامه کاملا لغو شود و نه تعلیق، دستاوردهای هسته ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود، هیچ مانعی برای استعمار تحقیقات و پیشرفت علمی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد، هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین الملل ما نشود، هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مصلح و مراکز امنیتی و نظامی پذیرفته نیست ( اگر آمریکا بخواهد از مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران بازرسی کنند در ۶ ماه بعد همانند افغانستان و عراق خواهیم بود؛ زیرا آمریکا در گذشته قبل از حمله به کشوری بازرسی نظامی داشته است)، توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

وی عزت کشور را بر رعایت این ۶ اصل در توافق نامه هسته ای دانست و گفت: هر چیز به غیر از اصول یاد شده؛ تحمیلی، استعماری، غیرقانونی و نامشروع است و هیچکس از ملت ایران اجازه امضاء بدون رعایت این اصول را نمی دهد.

مجمع بسیج شهرستان رفسنجان (۴)

برچسب ها:
اخباررفسنجان تیم مذاکره کننده با رعایت ۶ اصل حق امضا توافق نامه دارد/بازدید آمریکا از مراکز نظامی به منزله حمله به کشور است خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده مداح اهل بیت

    واقعا جناب سرهنگ سلطانی حرف اخر رو محکم زدند بنده وامسال بنده هم حمایت میکنیم از وبلاگ بنده دیدن فرمایید ونظرات خود را شرح دهید التماس دعا
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان