به متقاضیان فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی در رفسنجان تسهیلات اعطا می شود

  • شناسه خبر: 67288
به متقاضیان فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی در رفسنجان تسهیلات اعطا می شود

رمضانی از اعطای تسهیلان به متقاضیان فعالیت در عرصه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ناحیه رفسنجان به کلیه بسیجیان عادی و فعال متقاضی خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » به متقاضیان فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی در رفسنجان تسهیلات اعطا می شود

رمضانی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، از اعطای تسهیلان به متقاضیان فعالیت در عرصه های اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه ناحیه رفسنجان به کلیه بسیجیان عادی و فعال متقاضی خبر داد و گفت: این تسهیلات در دو بخش عرصه های تولیدی و صنایع با سود ۱۶ و ۱۸ درصد به افراد واجدالشرایط ارائه می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رفسنجان با بیان اینکه تسهیلات فوق از سوی بانک مهر اقتصاد به بسیجیان صاحب ایده پرداخت می شود، گفت: این طرح ها شامل کاشت گیاهان دارویی، پرورش آبزیان، احداث و توسعه حوضچه های پرورش ماهی، ایجاد واحدهای تولید قارچ خوراکی، پرورش دام سبک و سنگین، پرورش سایر ماکیان (کبک، بلدرچین و …)، پرورش شتر مرغ و مرغ بومی، تولید کود ورمی کمپوست و تولید علوفه های هیدروپونیک می باشد.

وی ادامه داد: موارد فوق در قالب طرح های زودبازده و یا طرح های بزرگ تر با تسهیلات بالاتر مانند احداث و توسعه حوضچه های پرورش ماهی و آبزیان تا سقف ۳۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

رمضانی هم چنین به ارائه بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان فعالیت در عرصه اقتصاد مقاوتی در سال گذشته خبر داد و افزود: اجرای این طرح ها موجب ایجاد اشتغال برای بیش از یکصد نفر به طور مستقیم شده است.

وی یادآور شد: افراد متقاضی برای استفاده از تسهیلات می توانند به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سراسر شهرستان مراجعه و تسهیلات لازم را دریافت نمایند.

برچسب ها:
اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان