رفسنجان طی ۱۲ سال گذشته در زمینه اقتصادی دچار عقب افتادگی شده است

  • شناسه خبر: 66967
رفسنجان طی ۱۲ سال گذشته در زمینه اقتصادی دچار عقب افتادگی شده است

آذین گفت: در طول ۱۲ سال گذشته فقط ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در رفسنجان انجام شده که فاجعه ای اقتصادی است.

خانه » آخرین اخبار » رفسنجان طی ۱۲ سال گذشته در زمینه اقتصادی دچار عقب افتادگی شده است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، نصراللهی مدیر عامل برق منطقه ای استان کرمان در مراسم کلنگ زنی اولین نیروگاه برق ۵۰ مگاواتی رفسنجان، از تلاش های مستمر سرمایه گذار این پروژه قدردانی کرد و گفت: به همت سرمایه گذار خصوصی نیروگاه برق سید ابوالقاسم احمدی مقدمات اجرای این پروژه در مدت زمان ۶ تا ۸ ماه انجام و اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه ایجاد نیروگاه برق موجب احداث صنایع مختلف می شود، افزود: نیروگاه ۵۰ مگاواتی یک چهارم برق استان را در مناطق نوق، کشکوئیه، رفسنجان و انار تأمین می کند.

نیروگاه برق رفسنجان-خانه خشتی (۳)

ملانوری فرماندار رفسنجان نیز با اشاره به تشکیل ۱۵ جلسه ستاد مثلث اقتصادی از سال گذشته تاکنون در رفسنجان گفت: در این مدت دو هزار و ۷۰۰ تفاهم نامه امضا شده است که به دلیل احتمال اجرایی نشدن برخی پروژه ها مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان را اعلام کردیم.

وی به سایر پروژه های سرمایه گذاری در رفسنجان اشاره کرد و افزود: طرح فروکروم با سرمایه گذاری چینی ها در مدت زمان سه ماه پیشرفت ۶۰ درصدی داشته است و طرح فیبر نوری نیز هفته آینده به بهره برداری می رسد.

تولید لوله پروفیل، میعانات گازی، تولید دارو به روش صنعتی و طرح شیشه فوق شفاف از دیگر طرح هایی بود که ملانوری به آن اشاره نمود و اظهار کرد: آنچه در سرمایه گذاری دارای اهمیت است، مقاومت سرمایه گذار برای ماندگاری پروزه هاست.

فرماندار رفسنجان-خانه خشتی (۴)

آذین نماینده مردم رفسنجان و انار نیز در ادامه با بیان اینکه رفسنجان طی ۱۲ سال گذشته در زمینه اقتصادی دچار عقب افتادگی شده است، گفت: طبق آمار صنعت و معدن، در طول این ۱۲ سال فقط ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در رفسنجان انجام شده که فاجعه ای اقتصادی است.

وی با ابراز تأسف از اینکه نداشتن برخی اختیارات استانی به دلیل تنگ نظری های موجود در پایتخت رخ داده است، افزود: اگر بروکراسی های اداری کاهش یابد و مشکلات حل و فصل گردد، شاهد سرعت بخشیدن در اجرای پروژه ها خواهیم بود.

دکتر آذین-خانه خشتی

رمضانی پور امام جمعه شهرستان رفسنجان نیز با اشاره به روایتی از امام صادق (ع)، انجام خدمت عملی و صادقانه را ضرورت دانست و گفت: حضور مسئولین در کنار سرمایه گذاران، مشوقی برای آنان خواهد بود تا عملی در جهت خدمت صادقانه برای کشور برداشته شود.

وی تشکیل مجلس استانی به پیشنهاد استاندار را اقدامی در خور توجه دانست و افزود: اگر برنامه های استان با حضور ده نماینده اجرا و قوانین مزاحم رفع شود، کار بیشتری انجام می شود.

امام جمعه رفسنجان-خانه خشتی

احمدی سرمایه گذار پروزه نیروگاه برق نیز با حضور در جمع حضار، هدف از کار اقتصادی را روسفیدی در مقابل شهدا دانست و گفت: اگر در جنگ شهادت نصیبمان نشد، تصمیم گرفتیم با انجام این کار اقتصادی، آن دنیا پیش شهدا روسیاه نباشیم.

نیروگاه برق رفسنجان-خانه خشتی (۱)

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان کرمان نیروگاه برق
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • بد بخت

    فقط حرف خالی کو عمل

    lsm,g

    از شهدا در کارهایتان مایه نگذارید اونا کجا شما ها کجا حج احمد امینی سید حمید و..... کجا ما و شما مسئولین کجا اونها راهشون انتخاب کرده بودن چشم از این دنیا بسته بودن

    هنرمند

    فکر کنم سخنرانان عزیز و زحمتکش تعدادشان بیشتر از حاضرین بود.
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان