مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی استان خبر داد؛

کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی رفسنجان احداث می شود/۸۰ هزار مستمری بگیر در استان کرمان وجود دارد

  • شناسه خبر: 66890
کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی رفسنجان احداث می شود/۸۰ هزار مستمری بگیر در استان کرمان وجود دارد

علی حسینی از احداث کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی در رفسنجان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی رفسنجان احداث می شود/۸۰ هزار مستمری بگیر در استان کرمان وجود دارد

به گزارش “خانه خشتی“، علی حسینی در حاشیه افتتاح کارگزاری تأمین اجتماعی رفسنجان از احداث کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی رفسنجان در آینده ای نزدیک خبر داد.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه راه اندازی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی در حوزه مدیریت درمان قرار دارد، گفت: در حال پیگیری برای ایجاد کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی در رفسنجان هستیم.

حسینی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی بر اساس قانون دارای تعهدات قانونی و حمایتی به بیمه شدگان خود می باشد، گفت: به موجب قانون تعهدات این سازمان در قالب ۱۸ نوع حمایت انجام می گیرد.

وی بنای سازمان را بر اساس اعتماد مردم و شرکای تأمین اجتماعی از قبیل کارفرمایان، بیمه شدگان و دولت عنوان کرد و افزود: مالکیت سازمان تأمین اجتماعی کارفرمایان و بیمه شدگان هستند و منابع سازمان نیز مشاع بوده و مربوط به دسته یا حزب و گروه خاصی نیست.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمان خدمت در سازمان را امانتداری بزرگی دانست و گفت: ما به حق بیمه های دریافتی سازمان به چشم حق الناس می نگریم و اعتقادمان بر این است بیمه شدگان ما اقشار مختلف و ضعیف ترین افراد هستند.

حسینی مدیرکل تأمین اجتماعی کرمان-خانه خشتی

علی حسینی از پوشش ۵۰ درصدی سازمان تأمین اجتماعی در سطح کشوری خبر داد و گفت: در حال حاضر از هر دو نفر یک نفر تحت پوشش قرار دارند و در استان کرمان نیز بیمه شدگان ۴۳ درصد از جامعه هدف را شامل می شوند.

وی از حضور ۸۰ هزار مستمری بگیر در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: ما واسطه رزق بین خالق و مخلوقیم و پول دریافتی از بیمه شدگان در چارچوب قوانین و برای انجام تعهدات پیش بینی شده، به عنوان اندوخته ای برای زمان کهنسالی افراد ذخیره می شود.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه در صورت حضور خیرین در سازمان و کمک مالی آنان برای تحت پوشش قرار دادن افراد ناتوان مالی، افراد بسیاری زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی قرار می گیرند، گفت: این اقدام علاوه بر اینکه امری خیر محسوب می شود، از آسیب های اجتماعی نیز جلوگیری می کند.

حسینی خواستار پرداخت معوقه کارفرمایان به سازمان شد و افزود: در حال حاضر ورودی و خروجی سازمان سر به سر است و اگر کاهش یابد و نتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم، شرایط بحرانی ایجاد می شود.

وی ایجاد رضایتمندی در مردم را موجب رضایتمندی آنان از نظام و حاکمیت اسلامی دانست و گفت: برای ایجاد خدمت به مردم در جامعه و نظام اسلامی تلاش می کنیم تا رضایتمندی جامعه هدف تأمین شود.

برچسب ها:
بیمارستان تأمین اجتماعی خانه خشتی رفسنجان کلینیک تخصصی تامین اجتماعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان