حجت الاسلام احمدی؛

افضل اعمال ماه شعبان ذکر شریف صلوات است

  • شناسه خبر: 66216
افضل اعمال ماه شعبان ذکر شریف صلوات است

حجت الاسلام احمدی شعبان را ماه صلوات بر پیامبر (ص) و اهل بیت او دانست و گفت: افضل اعمال این ماه، ذکر شریف صلوات است و به آن بسیار توصیه شده است.

خانه » آخرین اخبار » افضل اعمال ماه شعبان ذکر شریف صلوات است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام احمدی کارشناس مذهبی در جمع کارکنان شهرداری رفسنجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و لزوم استفاده همگان از برکات این ماه، شعبان را ماه صلوات بر پیامبر (ص) و اهل بیت او دانست و گفت: افضل اعمال این ماه، ذکر شریف صلوات است و به آن بسیار توصیه شده است.

وی با اشاره به روایتی از مرحوم آیت الله اصفهانی در محضر یکی از رجال الغیب حضرت صاحب الامر، صلوات را از نزدیک ترین اذکار به خداوند عالم بیان کرد و افزود: این ذکر دارای همه خواص بوده و سفارش شده لب هایتان را به این ذکر شریف عادت دهید.

حجت الاسلام احمدی به حدیثی از امام سجاد (ع) نیز اشاره نمود و گفت: انسان مؤمن از دعای خود یکی از سه نتیجه را می گیرد؛ در قیامت برای انسان ذخیره می شود، در دنیا برآورده می شود، بلایی را از انسان دور می کند.

وی ادامه داد: هنگامی که انسان در روز قیامت ببیند به جای دعاهایی که امروز در دنیا برایش مستجاب نشده، چه نعمتی به او عطا می شود، آرزو می کند کاش دعائی از او مستجاب نشده بود.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان شعبان صلوات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان