مجری طرح تشکیل صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی عنوان کرد؛

امروزه حفظ عرصه های منابع طبیعی کمتر از دفاع مقدس نیست

  • شناسه خبر: 66105
امروزه حفظ عرصه های منابع طبیعی کمتر از دفاع مقدس نیست

لعلی نیا گفت: در دوران دفاع مقدس مردم بخوبی ایفای وظیفه کردند و امروزه نیز حفظ عرصه های منابع طبیعی کمتر از دفاع مقدس نیست.

خانه » آخرین اخبار » امروزه حفظ عرصه های منابع طبیعی کمتر از دفاع مقدس نیست

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، مهندس لعلی نیا مجری طرح تشکیل صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی، در مراسم تشکیل مجمع شرکت تعاونی بهره برداران منابع طبیعی گفت: حفظ محیط زیست و منابع طبیعی با حیات انسان سرو کار دارد و اگر محیط زندگی مورد بی مهری قرار گیرد دچار قهر طبیعت خواهیم شد.

مهندس لعلی نیا-خانه خشتی

وی طبیعت را مادر بشر دانست که احترام آن واجب است و افزود: بالغ بر ۸۰ درصد عرصه های کشور به منابع طبیعی اختصاص دارد و در کشور ما سالانه حدود ۱۰۰ هزار هکتار جنگل ها به مرتع تبدیل می شود.

لعلی نیا خاطر نشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم بخوبی ایفای وظیفه کردند و امروزه نیز حفظ عرصه های منابع طبیعی کمتر از دفاع مقدس نیست.

مجمع عمومی عادی شرکت تعاونی فراگیر بهره برداران منابع طبیعی در رفسنجان-خانه خشتی (۹)

وی مشارکت دولت با مردم در ایجاد این مؤسسات را مهم دانست و یادآور شد: فرمانداران و روحانیت عامل مؤثری در جلب مشارکت مردم در این زمینه می باشند.

مجری طرح تشکیل صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی، وظیفه هیئت مدیره را پرداختن به فعالیت های اقتصادی عنوان کرد و افزود: اگر شرکت تعاونی قوی در رفسنجان شکل گیرد در تمام بحث های اقتصادی و بهبود معیشت خانوار نقش دارد و این شهرستان بعنوان یک الگو قرار داده می شود.

مهندس هاشمی-خانه خشتی

فرهنگ سازی در راستای حفظ و احیاء منابع طبیعی شرکت تعاونی مهم است

هاشمی مدیر بخش تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم با پیشنهاد انجام کارگروهی با اهمیت دادن به برخی مؤلفه های اقتصادی و انسانی، گفت: باید در این راستا بازنگری و آسیب شناسی انجام گیرد که اجرایی کردن این طرح تلاش ما را می طلبد.

وی همدلی، همزبانی و همکاری را در قالب این طرح دارای اهمیت دانست و اظهار کرد: مشارکت اقتصادی با خرید سهام آغاز شده که اگر ادامه یابد به اهداف خوبی دست پیدا می کنیم.

مجمع عمومی عادی شرکت تعاونی فراگیر بهره برداران منابع طبیعی در رفسنجان-خانه خشتی (۵)

هاشمی فرهنگ سازی در راستای حفظ و احیاء منابع طبیعی شرکت تعاونی را مهم تلقی کرد و گفت: یکی از اهداف شرکت توجه به جامعه است

و منابع طبیعی نعمت خداوند است که توجه نکردن به آن باعث تخریب این منابع می شود.

وی خاطر نشان کرد: کلاس و جلسات آموزشی برای این امر در دستور کار قرار گرفته است تا اعضای مجمع با استفاده از مشاوره در جهت بهتر شدن این شرکت کوشا باشند.

مدیر بخش تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرکت تعاونی را همانند سه پایه دانست که هر کدام از پایه های آن رکن مجمع هستند.

وی یاداور شد: هیئت مدیره ای که در این مجمع انتخاب شده اند به مدت سه سال مدیریت شرکت را به عهده دارند و وظیفه رکن بازرسی نظارت بر هیئت مدیره، روند اجرای مقررات در شرکت و گزارش تخلفات است.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان تشکیل صندوق های حمایت از توسعه منابع طبیعی خانه خشتی رفسنجان منابع طبیعی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان