همزمان با میلاد حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان؛

ثبت نام دوره های آموزش مشاغل سینمایی با تخفیف ۱۵ درصدی شروع شد

  • شناسه خبر: 65994
ثبت نام دوره های آموزش مشاغل سینمایی با تخفیف ۱۵ درصدی شروع شد

عباس بلوچی گفت: انجمن سینمای جوانان رفسنجان به مناسبت هفته جوان از علاقه‌مندان به ثبت نام در دوره‌های تک‌درس مشاغل سینمایی با تخفیف ۱۵ درصدی ثبت‌نام می کند.

خانه » آخرین اخبار » ثبت نام دوره های آموزش مشاغل سینمایی با تخفیف ۱۵ درصدی شروع شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، انجمن سینمای جوانان رفسنجان به مناسبت هفته جوان از علاقه‌مندان به ثبت نام در دوره‌های تک‌درس مشاغل سینمای انجمن سینمای جوانان ایران با تخفیف ۱۵ درصدی ثبت‌نام می کند.

عباس بلوچی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با اعلام این خبر گفت: دوره‌های تک‌درس مشاغل سینمای انجمن سینمای جوانان ایران در شاخه‌های تخصصی سینما چون کارگردانی، فیلم‌نامه‌نویسی، تدوین، فیلم‌برداری و … با حضور اساتید مجرب از تابستان آینده در دفاتر سراسر کشور برگزار خواهد شد.

رییس انجمن سینمای جوانان رفسنجان با بیان اینکه این دوره‌ها در راستای اهداف آموزشی انجمن سینمای جوان و پوشش متقاضیانی است که با رویکردی تخصصی‌تر به دنبال آموزش مراحل حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر فیلم‌سازی و عکاسی هستند، افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر انجمن واقع در میدان شهربانی، مجتمع فرهنگی هنری افصح هجری نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام کنند.

دوره‌های آموزش تک ‌درس تخصصی مشاغل سینمایی در پنج گروه اصلی عبارت‌اند از: عکاسی مقدماتی، عکاسی دیجیتال، نورپردازی پرتره، تصویربرداری دیجیتال، نورپردازی سینما، صدابرداری، فیلم‌نامه‌نویسی مقدماتی، فیلم‌نامه‌نویسی پیشرفته، کارگردانی فیلم، مستندسازی، نقد و تحلیل فیلم، تدوین فیلم، نرم افزارهای تدوین، نرم‌افزار ادیوس، جلوه‌های بصری (visual effects).

برچسب ها:
انجمن سینمای جوان رفسنجان خانه خشتی رفسنجان هفته جوان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان