خطیب جمعه کشکوئیه؛

عراقچی خط قرمزهای نظام را زیر پاگذاشته است

  • شناسه خبر: 65971
عراقچی خط قرمزهای نظام را زیر پاگذاشته است

محرابی زاده گفت: متاسفانه در مصاحبه های اخیر آقای عراقچی مطالبی بیان شد که با بیانات مقام معظم رهبری مغایرت دارد و این بدین معناست که خط قرمزها را زیر پاگذاشته اند.

خانه » آخرین اخبار » عراقچی خط قرمزهای نظام را زیر پاگذاشته است

به گزارش “خانه خشتی“، حجه الاسلام محرابی زاده در خطبههای نماز جمعه این هفته با تبریک روز پاسدار و سالروز ولادت امام حسین (ع)، به مردم ولایتمدار و حسینی کشکوئیه، همه محبین و ارادتمندان و احرار و آزادگانی که سید الشهدا (ع) برای آنها الگو است، افزود: روز پاسدار روز ولادت حسین بن علی (ع) مظهر مجاهدت خالص و پاک برای خداوند متعال است؛ معنای پاسداری با همه ابعاد و ابزار ممکن در وجود مقدس سید الشهدا (ع) متجسم است.

محرابی زاده  با بیان اینکه در سال ۱۳۵۹ آمریکا بر علیه کشور تحریمها مختلفی با اهداف بسیاری آغاز کرده است، گفت: از دیدگاه رهبری، در میدان واقعی تنها دو عامل مادی تهدید نظامی و تحریم در اختیار جبهه استکبار بوده و هست.

خطیب جمعه کشکوئیه با بیان اینکه تحریم تنها ابزار دشمن برای مقابله با ملت ایران است، افزود: فشار عمده دشمن این است که لشکر انقلاب را از نظام اسلامی جدا کنند و با محاصره اقتصادی تلاش می‏کنند مردم را از انقلاب دلسرد کنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران پای آرمان‏ها و حفظ انقلاب ایستاده و پس از این نیز میایستد، یادآور شد: مردم ایران هیچ‏گاه از آرمانهای خود کنار نمیکشند.

وی در ادامه افزود: متاسفانه در مصاحبه های اخیر آقای عراقچی مطالبی بیان شد که با بیانات مقام معظم رهبری مغایرت دارد و این بدین معناست که خط قرمزها را زیر پاگذاشته اند و برخلاف صحبتهای معظم له صحبت میکنند، تصمیم میگیرند

امام جمعه کشکوئیه در ادامه گفت: آمریکا به بهانه بازدید از مراکز نظامی به دنبال جاسوسی است و تیم مذاکره کننده باید نظرات مقام معظم رهبری در این باره راسرلوحه کار خود قرار دهدو باید بیانیه ژنو را به‌دقت مطالعه کرده در حفظ حریم امنیتی، تسلیحاتی، نظامی و گفت‌وگو با دانشمندان هسته‌ای ما بکوشند.

محرابی زاده با اشاره به چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: جانبازان مشقتهای بسیاری را متحمل میشوند و با وجود همه مشکلات معدن ایمان، غرق در صلابت و لحظه لحظهشان شکر به درگاه پروردگار متعال است.

وی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر در قالب عملیات بیتالمقدس تصریح کرد: هر چه قدر در مورد عملیات بزرگ و فتح خرمشهر صحبت شود، همه ابعاد و گوشههای آن شکافته نمیشود چرا که دشمن آمده بود که بماند اما عنایت الهی موجب شد تا خرمشهر آزاد شود.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان عراقچی کشکوئیه هسته ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان