حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم بزرگداشت شهید بادپا عنوان کرذ؛

جان دادن در راه خدا افتخاری برای رزمندگان و فرزندان سپاه است

  • شناسه خبر: 65794
جان دادن در راه خدا افتخاری برای رزمندگان و فرزندان سپاه است

حجت الاسلام رمضانی پور جان دادن در راه خدا را افتخاری برای رزمندگان و فرزندان سپاه بیان کرد.

خانه » جان دادن در راه خدا افتخاری برای رزمندگان و فرزندان سپاه است

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام رمضانی پور در مراسم گرامیداشت شهید حسین بادپا یاد و نام همه شهیدان سرافراز اسلام به خون خفته انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهیدانی که در راه دشمنی با اسلام ناب و با همه ارزش ها از حریم پاک اهل بیت دفاع کردند را گرامی داشت و افزود: شهید حاج حسین بادپا عمری طولانی را در راه رزمندگی و مجاهده و جهاد با دشمنان گذراند و از یاران امام و رهبری فرزانه بود.

امام جمعه شهرستان رفسنجان با بیان اینکه حاج خسین بادپا نمی بایست در بستر مرگ جانش را از دست بدهد، گفت: اگر شهید بادپا در بستر مرگ نیز جان خود را تسلیم می کرد، شهید محسوب می شد، اما خداوند وجود او را به گونه ای ساخته بود که هدف تیرباران دشمن قرار گیرد و امروز بدون دریافت بدنش روح و یادش را گرامی بداریم.

مراسم بزرگداشت شهید بادپا-خانه خشتی (۲۶)وی خطاب به همرزمان شهید بادپا اظهار کرد: اگر چه باید به سپاه به خاطر از دست دادن یاران و سربازانی که به خاطر دفاع از حریم اهل بیت، اسلام و ارزش ها جانفشانی می کنند، تسلیت کفت، اما جایشان همیشه خالی است.

حجت الاسلام رمضانی پور در ادامه جان دادن در راه خدا را افتخاری برای رزمندگان و فرزندان سپاه بیان کرد و گفت: برای کسانی که لحظاتی در کنار شهید بادپا بودند، اکنون ارزش و افتخار است و برای ما جای تأسف دارد که جای این عزیزان در کنار ما خالی باشد.

وی ضمن تشکر از حضور همه مردم انقلابی رفسنجان که در همه صحنه ها حضور فعال دارند، گفت: همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند زنده تگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اجر شهادت نصیب همه ما خواهد گشت.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان شهید بارپا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان