امام جمعه شهرستان خطاب به مدیران روابط عمومی؛

مدیران روابط عمومی در تحقق شعار سال و نهادینه کردن همدلی و همزبانی در جامعه بکوشند

  • شناسه خبر: 65639
مدیران روابط عمومی در تحقق شعار سال و نهادینه کردن همدلی و همزبانی در جامعه بکوشند

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در دیدار با مدیران روابط عمومی ادارات رفسنجان تحقق شعار سال و نهادینه کردن همدلی و همزبانی در جامعه را از وظایف مدیران روابط عمومی ها بیان کرد.

خانه » آخرین اخبار » مدیران روابط عمومی در تحقق شعار سال و نهادینه کردن همدلی و همزبانی در جامعه بکوشند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در دیدار با مدیران روابط عمومی ادارات رفسنجان تحقق شعار سال و نهادینه کردن همدلی و همزبانی در جامعه را از وظایف مدیران روابط عمومی ها بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه در پایان سال با شور سیاسی و دو انتخابات مهم مواجه هستیم، باید در این راستا تلاش خوب و ارزشمند داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان رفسنجان از مدیران روابط عمومی خواست کرامت و احترام ارباب رجوع را حفظ و نسبت به آنان با خوشرفتاری برخورد کنند و افزود: عینیت بخشی به همدلی و همزبانی شدنی است و لازم است همگی در این خصوص تمام توان خود را به کار گیرید.

روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۱۸)

وی روابط عمومی قوی در یک سازمان را موجب موفقیت و افزایش راندمان آن سازمان دانست و گفت: مدیری موفق است که دارای روابط عمومی قوی باشد.

دیدار مدیران روابط عمومی با امام جمعه شهرستان رفسنجان در حالی برگزار شد که حجت الاسلام رمضانی پور برای اقامه نماز ظهر و عصر عازم مسجد بود؛ لذا این دیدار چند دقیقه ای در مقابل دفتر امام جمعه انجام شد و در پایان مدیران حاضر با حجت الاسلام رمضانی پور عکس یادگاری گرفتند.

روز روابط عمومی رفسنجان-خانه خشتی (۱۷)

برچسب ها:
ارتباطات امام جمعه خانه خشتی رفسنجان روابط عمومی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان