بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان پیرامون تحولات یمن

  • شناسه خبر: 65521
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان پیرامون تحولات یمن

آل سعود و حامیان به ظاهر مسلمانش بدانند که ننگ و خفت حملات ناجوانمردانه آنان که در ماه حرام بر علیه مردم مظلوم و غیر نظامی یمن به وقوع میپیوندد هیچگاه از پیشانی آن ها پاک نخواهد شد و مسلمانان جهان هیچگاه آن را فراموش نخواهند کرد.

خانه » آخرین اخبار » بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان پیرامون تحولات یمن

به گزارش “خانه خشتی“، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان بیانیه ای پیرامون تحولات یمن منتشر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از آمریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.

امام خمینی (ره)

چندی است جامعه ی بین الملل بار دیگر شاهد نیرنگ ها و دسیسه های مستکبرین و جهانخواران و حامیانشان در منطقه برای منحرف کردن و از بین بردنانقلاب های مردمی میباشد؛ چرا که در این انقلاب ها مردم مسلمان و با بصیرت، با عزمی پولادین برای سرنگونی و از بین بردن ظلم و ستم و حاکمان دست نشانده ی همین مستکبرین جنایتکار ، مصرانه پایداری و تلاش میکنند.
ظالمانی که با دروغ همواره سعی در دستیابی به اهداف پلید خویش دارند و بر مردم بی دفاع و مظلوم ظلم و ستمی وحشیانه و نابخشودنی روا می دارند بار دیگر دست به توحشی آشکار زده اند ظالمانی که همواره در صدر آنان حکومت منحوس و خائن آل سعود جولان می دهد،

متاسفانهامت اسلامی این روزها شاهد مرحله دشوار و شرایطی حساس می باشد که نشانه ی مرحله جدیدی از نقشه های دشمنان اسلام و توطئه آنان بر ضد امت اسلام میباشد.

نزدیک به دو ماه از آغاز حملات ناجوانمردانه حکومت آل سعود و متحدان منطقه ای و عربی آن که در ظاهر ادعای اسلام دارند ، به کشور مظلوم و ستم دیده ی یمن میگذرد، حملاتی که با تحریک و تشویق آمریکایی صهیونیستی و به بهانه بازگرداندن حاکم مستعفییمن به قدرت اتفاق افتاده است

حملاتی که با بمباران مناطق مسکونی و شهرها و کشتن کودکان و زنان مسلمان بیگناه همراه بوده است

حملاتی که حتی در زمان آتش بس هم با نقض آن ادامه پیدا کرده است و در سکوت کامل مجامع بین الملی و سازمان های به اصطلاح حقوق بشری به وقوع میپیوندند.

سوال ما از سازمان ملل این است، چگونه تحریم های شما که به اتهام ساخت سلاح هسته ای و کشتار جمعی و بهانه های همچون حقوق بشر علیه کشور ایران به تصویب رسیده است ،در رابطه با نسل کشی و جنایت های جنگی در کشور یمن توسط عربستان،صدق نمی کند؟؟

آل سعود و حامیان به ظاهر مسلمانش بدانند که ننگ و خفت حملات ناجوانمردانه آنان که در ماه حرام بر علیه مردم مظلوم و غیر نظامی یمن به وقوع میپیوندد هیچگاه از پیشانی آن ها پاک نخواهد شد و مسلمانان جهان هیچگاه آن را فراموش نخواهند کرد.

اما آنچه که مهمتر از گذشته میباشد ،شنیدن زمزمه های مبنی بر تصمیم شوم عربستان و متحدانش برای آغاز حملات زمینی و فراگیر علیه مردم مظلوم و ستم کشیده ی یمن است.

لذا ما دانشجویان بسیجی دانشگاه ولیعصر (عج) ضمن محکوم کردن این تجاوز ، اقشار مختلف امت مسلمان، شامل علماو نخبگان و دانشجویان و عموم مردم را به هوشیاری و آگاهی و آمادگی کامل برای رویارویی با چالشهای این مرحله حساس و ایستادگی در برابر توطئه دشمنان اسلام ، دعوت می کنیم و همچنین خواستار توقف فوری کلیه شکلهای تجاوز از سوی نظام سعودی و متحدان او هستیم و آنها را مسئول این جنایت وحشیانه می دانیم واما خطاب به سازمان ملل و حقوق بشر اعلام میداریم که میبایست هر چه زودتر نسبت به نسل کشی ها و جنایات صورت گرفته در یمن ،واکنش نشان داده و پاسخگو باشید از کلیه اقشار ملت آزاده و انقلابی یمن می خواهیم که با توکل به خداوند متعال و صبر و استقامت در برابر این جنایتکاران، از انقلاب و عزت خود، با فداکاری و رشادت و اخلاص دفاع کنند و از خداوند منان نیز خواستار پیروزی و موفقیت آنها هستیم

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان

برچسب ها:
آل سعود بسیج دانشجویی خانه خشتی دانشگاه ولیعصر رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان