وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد؛

هفته کرمان در تهران برگزار می شود/ معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری استان در برج میلاد

  • شناسه خبر: 65458
هفته کرمان در تهران برگزار می شود/ معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری استان در برج میلاد

حسینی زمان برگزاری هفته کرمان در برج میلاد را ۱۶ تا ۲۳ مرداد ماه اعلام کرد و افزود: در این هفته ظرفیت های فراوان استان به صورت رایگان در معرض دید عموم قرار می گیرد.

خانه » آخرین اخبار » هفته کرمان در تهران برگزار می شود/ معرفی ظرفیت های فرهنگی و هنری استان در برج میلاد
سید محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، با بیان اینکه برگزاری هفته های استانی در زمان تصدی وی به عنوان وزیر ارشاد آغاز شده بود، گفت: این هفته های هنری هم اکنون به همت شهرداری تهران، استان به استان برگزار می شود.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه از حضور برخی کرمانی های مقیم تهران در شورای برگزاری هفته کرمان در تهران خبر داد و افزود: کلیه فعالیت ها و برنامه های این هفته با هماهنگی استان کرمان و توسط شورای هفته کرمان در برج میلاد اجرا می شود.
حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی_رفسنجان_خانه خشتی
وی در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی“، مبنی بر چرایی تغییر زمان برگزاری هفته کرمان از اردیبهشت به مرداد ماه سال جاری، گفت: این تغییر زمان به پیشنهاد استان و به منظور برگزاری باشکوه تر مراسم انجام شد.
حسینی زمان برگزاری هفته کرمان در برج میلاد را ۱۶ تا ۲۳ مرداد ماه اعلام کرد و افزود: در این هفته ظرفیت های فراوان استان به همراه نمایشگاه های معرفی فرهنگ و هنر، صنایع دستی، محصولات کشاورزی و … به صورت رایگان در معرض دید عموم قرار می گیرد.
وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری برنامه های اختصاصی در ۸ شب متوالی خبر داد و اظهار کرد: هزینه های برگزاری این هفته هنری توسط شهرداری تهران، استانداری و دستگاه های اجرایی مرتبط پرداخت می شود؛ ضمن اینکه بخشی از مراکز صنعتی نیز برای حضور و نمایش محصولات خود هزینه هایی را می پردازند.
برچسب ها:
برج میلاد تهران خانه خشتی رفسنجان هفته کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان