همزمان با برپایی یادواره 24 شهید هرمزآباد؛

از کتب زندگینامه سرداران شهید رفسنجان رونمایی شد

  • شناسه خبر: 65380
از کتب زندگینامه سرداران شهید رفسنجان رونمایی شد

همزمان با برپایی بیست و هشتمین یادواره شهدای هرمز آباد، از دو کتاب «۱۴ خاکریز پشت انتظار» و «خاطرات زخمی یک پلاک»، نوشته اسدالله محمد صادقی رونمایی شد.

خانه » از کتب زندگینامه سرداران شهید رفسنجان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، سومین روز از یادواره شهدای هرمزآباد رفسنجان با سخنرانی حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه و سردار احمدیان از راویان دفاع مقدس همزمان با بعثت پیامبر اکرم (ص) برگزار شد.

در این مراسم هم چنین از دو کتاب «۱۴ خاکریز پشت انتظار» و «خاطرات زخمی یک پلاک»، نوشته اسدالله محمد صادقی که مروری بر زندگی نامه های سرداران شهید محمود حاج باقری و محمد زینلی بوده و با همت و تلاش حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) هرمزآباد تهیه شده است. رونمایی شد.

مسئول ستاد شهدای هرمزآباد در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، ضمن اشاره به برنامه های فرهنگی و ورزشی برگزار شده در ایام برپایی یادواره، از حضور بیش از ۱۵ هزار نفر در این ایام خبرداد و گفت: مسابقه نقاشی ویژه نونهالان با حضور ۳۰۰ نونهال و مسابقه حفظ و روخوانی جزء ۳۰ قرآن ویژه نونهالان زیر ۱۰سال با حضور ۱۵۴ نفر شرکت کننده برگزار شد.

حسن پور کشاورزی برگزاری مسابقه شیطان پنهان در پشت بام خانه مسلمانان و برپایی نمایشگاه مبارزه با تهاجم فرهنگی را از دیگر برنامه های فرهنگی این یادواره اشاره کرد و افزود:مسابقات والیبال ویژه برادران با حضور ۸ تیم و طناب کشی با حضور ۶ تیم و مسابقه طناب کشی ویژه خواهران با حضور ۱۷نفر برگزار شد.

اختتامیه بیست و هشتمین یادواره شهدا با نور افشانی آسمان روستای هرمزآباد  به پایان رسید.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان رونمایی کتاب سرداران شهید هرمزآباد یادواره شهدا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان