عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت:

مسئله اصلی غربی ها ازبازدید مراکزنظامی هسته ای نیست/ اگر وعده ای خلاف خطوط قرمز داده شده، باید تصحیح شود

  • شناسه خبر: 65357
مسئله اصلی غربی ها ازبازدید مراکزنظامی هسته ای نیست/ اگر وعده ای خلاف خطوط قرمز داده شده، باید تصحیح شود

سید محمد حسینی گفت: اگر وعده ای در خصوص بازدید از مراکز نظامی خلاف خطوط قرمز داده شده، باید تصحیح شود.

خانه » آخرین اخبار » مسئله اصلی غربی ها ازبازدید مراکزنظامی هسته ای نیست/ اگر وعده ای خلاف خطوط قرمز داده شده، باید تصحیح شود

سید محمد حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار “خانه خشتی“، در رابطه با صحبت اخیر عراقچی عضو ارشد مذاکره کننده هسته ای کشور مبنی بر اجازه بازدید از مراکز نظامی به غربی ها، گفت: در اینکه خطوط قرمز هسته ای باید مد نظر قرار گیرد، هیچ تردیدی نیست و کوتاه آمدن از آن به مصلحت کشور نیست.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه مسئله اصلی غربی ها و به ویژه آمریکایی ها هسته ای نیست، اظهار کرد: همانطور که در گذشته نیز اعلام کردند، آن ها می خواهند مسئله هسته ای را بهانه ای برای دخالت در مسائل نظامی ایران قرار دهند.

حسینی با تأکید بر اینکه موضع جمهوری اسلامی ایران در این خصوص قاطع می باشد، گفت: رهبری و نمایندگان و مسئولین نظامی بارها با صراحت اعلام کرده اند که به هیچ وجه اجازه بازدید از مراکزنظامی را به غرب نمی دهیم و مذاکره کنندگان باید در همان چارچوبی که برایشان تعیین شده است حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مذاکره کنندگان نباید توافقی را انجام دهند که به زیان کشور باشد، افزود: اگر وعده ای در خصوص بازدید از مراکز نظامی خلاف خطوط قرمز داده شده، باید تصحیح شود.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان سید محمد حسینی هسته ای
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان