علی زینلی در گفت و گو با خانه خشتی؛

دربی استان کرمان در تاریخ فوتبال بی نظیر بود/ کرمانی ها انتقام باخت گذشته خود را از رفسنجان گرفتند

  • شناسه خبر: 64913
دربی استان کرمان در تاریخ فوتبال بی نظیر بود/ کرمانی ها انتقام باخت گذشته خود را از رفسنجان گرفتند

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان شکست مس رفسنجان را انتقام تیم مس کرمان به واسطه باخت آن ها در یکی از بازی های رسمی گذشته عنوان کرد.

خانه » آخرین اخبار » دربی استان کرمان در تاریخ فوتبال بی نظیر بود/ کرمانی ها انتقام باخت گذشته خود را از رفسنجان گرفتند

زینلی مدیر عامل باشگاه صنعت مس رفسنجان پس از پایان دربی استان کرمان، در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی“، ضمن عذرخواهی از مردم فوتبال دوست رفسنجان، گفت: متأسفانه نتوانستیم به آنچه حق مردم بود تحقق بخشیم.

علی زینلی با بیان اینکه بازیکنان مس رفسنجان در طول فصل زحمات زیادی کشیدند، اظهار کرد: باشگاه مس رفسنجان در فصل گذشته بهترین سال ورزشی خود را تجربه کرد و افتخارات خوبی کسب نمود و توانست در میان غول های کشور به پلی آف صعود کند.

وی با ابراز تأسف از اینکه مس رفسنجان در گام آخر نتیجه خوبی نگرفت، گفت: متأسفانه در دیدار برگشت بازیکنان نتوانستند از موقعیت های مسلم خود استفاده کنند و اشتباه تیم ما در خط دفاعی موجب شد مس کرمان صاحب موقعیت شود و یک گل به ثمر برساند.

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان ضمن تبریک به فوتبال استان کرمان، برای تیم مس کرمان آرزوی موفقیت کرد و افزود: برای نخستین بار در تاریخ فوتبال، دو تیم از یک استان به پلی آف صعود کردند که این امر نوید بخش روزهای خوب است.

علی زینلی با ابراز امیدواری از برگزاری مسابقات فصل بعدی در قالب یک گروه، تصریح کرد: اینکه تیمی ۲۰ هفته در صدر جدول باشد و در پلی آف حذف شود، ظلم بزرگی بود که در حق مس رفسنجان روا داشته شد؛ ان شا الله در سال آینده با تیمی شدن رقابت ها و برگزاری آن ها در قالب یک گروه، شاهد ظلمی که به تیم مس رفسنجان شد نباشیم.

وی ضمن تشکر از کلیه مسئولین شهرستان و پرسنل و بازیکنان مس رفسنجان گفت: باید در فصل جدید دست به دست هم دهیم و با شناخت نقاط ضعف و قوت خود، تلاش بیشتر و برنامه ریزی، مقدمات را به گونه ای فراهم کنیم که تیم مستقیماً به لیگ برتر صعود کند.

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان در ادامه شکست مس رفسنجان را انتقام تیم مس کرمان به واسطه باخت آن ها در یکی از بازی های رسمی گذشته عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بازی در شهر کرمان بود و آن ها سراپا انگیزه بودند و از طرفی در یکی از بازی ها رسمی مس کرمان را شکست داده بودیم، آن ها نیز با دریافت سه امتیاز باری، از ما انتقام گرفتند و صعود کردند.

برچسب ها:
پلی آف خانه خشتی دربی استان کرمان رفسنجان فوتبال مس رفسنجان مس کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • اکبر

    بهتر است از این شکست پلی برای پیروزی بسازیم و مسولین دست در دست هم بدهند و همه زمینه های لازم را برای صعود تیم مس رفسنجان به لیک برتر در آینده فراهم کنند .
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان