سه شنبه تلخ مس رفسنجان رقم خورد/ شاگردان بگوویچ به لیگ برتر نرسیدند

  • شناسه خبر: 64910
سه شنبه تلخ مس رفسنجان رقم خورد/ شاگردان بگوویچ به لیگ برتر نرسیدند

تیم مس رفسنجان در بازی برگشت پلی آف لیگ دسته یک کشور در مقابل مس کرمان به رقابت پرداخت و نتیجه را به کرمانی ها واگذار کرد.

خانه » آخرین اخبار » سه شنبه تلخ مس رفسنجان رقم خورد/ شاگردان بگوویچ به لیگ برتر نرسیدند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان در بازی برگشت پلی آف لیگ دسته یک کشور در مقابل مس کرمان به رقابت پرداخت و نتیجه را به کرمانی ها واگذار کرد.

در این دیدار که عصر امروز در ورزشگاه شهید باهنرکرمان برگزار شد، مس کرمان با زدن یک گل در نیمه دوم پیروز میدان شد تا آرزوی رفسنجانی ها برای نیل به لیگ برتر محقق نشود.

لازم به ذکر است تیم فوتبال صنعت مس رفسنجان عصر چهار شنبه شانزدهم اردیبهشت ماه در بازی رفت پلی آف در استادیوم تختی رفسنجان میزبان همنام خود صنعت مس کرمان بود که این دیدار بدون گل به پایان رسید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسین

    انشالله موفق و پیروز باشند

    هادی صالح زاده مداح اهل بیت

    من خطاب به تیم رفسنجانی باید بگویم دلم برای شما نمیسوزد دلم برای ان مردم رفسنجان که با چه عشق وامیدی امدند ولی در اخر با ناراحتی تمام شد تیم رفسنجان قدر موقعییت ها را ندانست کم تجربه بودن وبا شانس جلو رفتندچیزی که من دیدم در ورزشگاه تختی رفسنجان بازی فوتبال نبود بلکه فوتبال بازی بود ولی باید بگویم هر شکستی زمینه پیروزی است

    علی

    اصلا تلخ هم نبود خیلی مردونه بازی کردن در مقابل تیم ۱۲ میلیاردی

    علی

    تابه اینجا ورزشگاه رو از نزدیک ندیده بودم واقعا مردم برای تشویق تیم مس رفسنجان چه می کردن .باید مردم کمک کنند به تیم شهرشون مثل تمام تیم های دیگه که کمی از بودجه رو مردم می دن برا تیمشون.

    محمد

    رفسنجان با ۳ میلیارد کرمان با ۱۲ میلیارد واقعا ایول دارن بازیکنان تیم و مسئولان تیم مس رفسنجان.انشالله موفق باشین واقعا بازی خوب رو مس رفسنجان در رفت و برگشت انجام داد

    اکبر

    ضمن خسته نباشید خدمت عوامل پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی بهتر است قسمتی از صفحه سایت را به عکسهای مربوط به مشکلات عمرانی سطح شهر اختصاص دهید شاید مسولین ببینند و جهت رفع آن تلاش کنند .

    اکبر

    دوست عزیز بد بین نباش شاید مصلحت این بوده که اول زیر ساخت های لازم در شهر ایجاد شود و بعد تیم مس به لیگ برتر صعود کند

    رهگذر

    رفسنجان هیچوقت توی فوتبال به جایی نمیرسه فقط یمشت مفت خور اومدن
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان