امام جمعه موقت تهران بیان کرد؛

امروز تیم مذاکره کننده هسته ای باید از مسائل هسته ای مراقبت کنند

  • شناسه خبر: 64610
امروز تیم مذاکره کننده هسته ای باید از مسائل هسته ای مراقبت کنند

آیت الله صدیقی پیشرفت های هسته ای امروزه را از برکات خون شهدا دانست و گفت: امروز تیم مذاکرات هسته ای باید از مسائل هسته ای محکم مراقبت کنند تا خون شهدای ما پایمال نشود.

خانه » امروز تیم مذاکره کننده هسته ای باید از مسائل هسته ای مراقبت کنند

به گزارش “خانه خشتی“، سومین روز یادواره سرداران، شهدا و شهید گمنام روستای لاهیجان با حضور آیت الله صدیقی امام جمعه موقت شهر تهران، سردار روشن دل، شاکری عضو شورای شهر تهران، امام جمعه و فرماندار رفسنجان، فرماندهان نیروی انتظامی و سپاه رفسنجان، مسئولین و عموم مردم ولایت مدار رفسنجان برگزار شد

در این مراسم سردار شاکری در خصوص نحوه شناسایی دشمنان میهن اسلامی و حفاظت و پشتیبانی از ولایت فقیه سخنانی ایراد نمود و فداکار معاون پارلمانی ستاد عتبات عالیات به معرفی شهدای لاهیجان و بیان خاطراتی از گردان ۴۱۰ قواص رفسنجان پرداخت.

آیت الله صدیقی خطیب نماز جمعه تهران قدرت خداوند را قدرت مطلقه بیان کرد و افزود: خداوند برای نابودی دشمنان خود نیازمند کسی نیست.

ایشان با بیان اینکه خداوند هیچ ارزشی به دشمنان خود قائل نیست، افزود: امام خمینی (ره) نیز برای دشمنان به اندازه یک پشه هم ارزش قائل نبود.

خطیب نماز جمعه تهران عنوان کرد: حکومت ما قبل از انقلاب حکومتی استبدادی و زیر سلطه آمریکا و انگلیس بود و امام (ره) با حرکت باطنی خود و از طرف خداوند مامور شد تا حقارت آمریکا و وابستگانش را به خودشان برگرداند.

وی با بیان اینکه سفارت هرکشور، خانه آن کشور است افزود: جوانان و دانشجویان ما با تسخیر سفارت آمریکا که لانه جاسوسی بود کشور آمریکا را تسخیر و ویران کردند.

این استاد اخلاق، با اشاره به حادثه طبس و سقوط جنگنده های آمریکایی گفت: خداوند به شن ها دستور داد تا آنها را از بین ببرد و هواشناسان و دانشمندان آمریکایی از وقوع این حادثه طبیعی در حیرت ماندند.

صدیقی با اشاره به سخن امام (ره) مبنی بر اینکه دفاع مقدس برای ما یک نعمت بود، افزود: ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس نه تنها با عراق نمی جنگید بلکه با دنیا در حال جنگ بود و با قدرت خداوند و ایثار جوانان به پیروزی رسید.

استاد حوزه با اشاره به صبر و استقامت و ثمره خون پاک شهدا افزود:این کشور ما بود که توانست مرز های خود را در طول دفاع مقدس گسترش دهد و این لبنان و یمن و مصر نیست که با دشمن میجنگد، بلکه ما هستیم که درحال نبرد با دشمنانیم.

همچنین آیت الله صدیقی، پیشرفت های هسته ای امروزه را از برکات خون شهدا دانست و گفت: امروز تیم مذاکرات هسته ای باید از مسائل هسته ای محکم مراقبت کنند تا خون شهدای ما پایمال نشود.

ایشان در ادامه به جهاد و درجات آن پرداخت و افزود: جهاد سه درجه دارد که یکی از آنها جهاد عارفان است که خداوند در قرآن کریم آنها را شاهد معرفی میکند.

صدیقی در پایان سخنان خود با اشاره به مشکلات جوانان عنوان کرد: فروپاشی نظام خانواده، طلاق، اعتیاد و بی بند و باری  از اهداف شوم آمریکاست و جوانان با جهاد اخلاقی که درجه ای از جهاد است باید با اینها مبارزه کنند.

اختتامیه بیست و یکمین یادواره شهدای لاهیجان با گلباران قبور شهدای این روستا برگزار شد.

برچسب ها:
آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران خانه خشتی رفسنجان یادواره روستای لاهیجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • هادی صالح زاده مداح اهل بیت

    از خداوند علو درجات را برای شهدا وامام شهدا ارزو دارم از سایت شما استفاده بردم خداوند به شما تو فیق بیشتر در زنده نگهداشتن خون شهدا وخدمت به انقلاب ورهبری عنایت فرمایدخواهشمندم از وبلاگ بنده دیدن فرمایید منتظر نظرات شما هستم التماس دعا هادی صالح زاده
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان