نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خانه خشتی:

همدلی و همزبانی کلید حل مشکلات کشور / مشکلات داخلی را رها کرده ایم و دلخوش به رفع تحریم ها شده ایم

  • شناسه خبر: 64587
همدلی و همزبانی کلید حل مشکلات کشور / مشکلات داخلی را رها کرده ایم و دلخوش به رفع تحریم ها شده ایم

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما مشکلات داخلی را رها کرده ایم و دلخوش به رفع تحریم ها شده ایم در حالیکه باید بدانیم که گره مشکلات اقتصادی ما با دست خودمان گشوده می شود.

خانه » آخرین اخبار » همدلی و همزبانی کلید حل مشکلات کشور / مشکلات داخلی را رها کرده ایم و دلخوش به رفع تحریم ها شده ایم

روح الله بیگی نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با “خانه خشتی” با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر فرزانه انقلاب در جمع فرهنگیان اظهار داشت: فرمایشات رهبری همیشه راه گشا و نقشه راه کشور بوده است و حقیقتا بر اساس کارشناسی واقع بینانه و رصد تیزبینانه قابلیت های کشورمان و تهدیدات، تحریم ها، وتحرکات بداندیشان نسبت به جمهوری اسلامی می باشد.

وی افزود: ادبیات سخن ایشان و کلماتی که بکار می برند همه نشان از واقعیت جامعه و دنیا می دهد و بر اساس توطئه کج اندیشان و قابیلت منطقه فرمایشات واقع بینانه و نه تعارفی دارند.

بیگی سخنان مقام معظم رهبری را موجب پویایی و در جهت امنیت ایران و منطقه دانست و تصریح کرد: رهبری آنچه را که موجب پیشرفت نه تنها کشور بلکه جهان اسلام می شود را تبیین می کنند.

وی عظمت ۳۶ ساله جمهوری اسلامی ایران را نتیجه پیش بینی های واقع بینانه امام راحل و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری دانست و گفت: اگر رهبری در زمان پیامبر بودند مقامی بالاتر از عمار و سلمان و مقداد داشتند.

نماینده مردم میاندوآب و شاهین‌دژ تکاب با اشاره به صحبت رهبر فرزانه انقلاب در زمینه عدم خوش بینی به مذاکرات بیان داشت: این سخنان ایشان از آن جهت است که دشمن را به خوبی می شناسند و می دانند که مورد اطمینان نیست، با گذشت چند سال از آغاز مذاکرات هنوز ما از آن جوابی نگرفتیم.

وی تقویت قابلیت های داخل کشور به جای دلخوش کردن به قابیلت های دشمن را راه علاج مشکلات دانست و تصریح کرد: تحریم ها در شرایط اقتصادی کشور اثر مطلق ندارند بلکه تنها ۳۰ درصد از مشکلات اقتصادی به تحریمها بر میگردد و ۷۰ درصد آن مربوط به مشکلات اقتصادی داخل کشور است که بایستی با دست توانای خودمان در داخل حل شود.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: ما مشکلات داخلی را رها کرده ایم و دلخوش به رفع تحریم ها شده ایم در حالیکه باید بدانیم که گره مشکلات اقتصادی ما با دست خودمان گشوده می شود.

وی با اشاره به شعارهای سال که او سوی مقام معظم رهبری تعیین گردیده است خاطر نشان کرد: تولید ملی در داخل ایران است، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در چهار دیواری کشور است نه در خارج.

بیگی تصریح کرد: ما بایستی قبل از دل بستن به دشمن با اتکا به خداوند و تکیه بر پتانسیل داخل و نیروی انسانی داخلی حرکت کنیم، ما منابع مهم و ارزشمندی در داخل کشور داریم، کوه های ما طلاست ، هر شهرستان پتانسیل خاصی دارد که می تواند آن را تقویت کند.

وی افزود: کلید حل مشکلات کشور همدلی و همزبانی است، نه مجلس در مقابل دولت موانع ایجاد کند و نه دولت همه چیز را به مذاکرات گره بزند بلکه با سرعت تمام و با حمایت ملت به سمت رونق اقتصاد کشور حرکت کنند.

برچسب ها:
تحریم خانه خشتی رفسنجان همدلی و همزبانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان