۷ هزار و ۵۰۰ نفر در مراسم اعتکاف رفسنجان حضور یافتند

  • شناسه خبر: 64404
۷ هزار و ۵۰۰ نفر در مراسم اعتکاف رفسنجان حضور یافتند

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ روستا در رفسنجان اعتکاف را در مساجد جامع خود برگزار نمودند، گفت: با احتساب معتکفین شهرستان، جمعیت کل معتکفین ۷ هزار و ۵۰۰ نفر تخمین زده می شود.

خانه » آخرین اخبار » ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در مراسم اعتکاف رفسنجان حضور یافتند

به گزارش “خانه خشتی“، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان، سید محمود حسینی رئیس اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان از حضور ۳ هزار معتکف در مراسم اعتکاف سال جاری در رفسنجان خبر داد و گفت:  گفت: ۶۰۰ برادر و نزدیک به ۲ هزار و ۵۰۰ خواهر به مدت سه روز در مساجد جامع، امام خمینی (ره)، حضرت ابوالفضل (ع)، خیر اندیش، رحمت آباد، قبا، سید الشهداء (ع)، مسجد النبی و مسجد فاطمیه, الزهراء (س), حاج شریف و دانشگاه معتکف شدند.

وی با بیان اینکه هفت نفر از روحانیون اعزام شده از حوزه علمیه قم و ۳۰ نفر از مبلغان بومی ۳۰ نفر در مراسم اعتکاف بوده اند، گفت: جمعاً ۷۰ مورد سخنرانی در این مراسم معنوی صورت گرفته است.همچنین اجرای جلسات پرسش و پاسخ و مشاوره مذهبی قرآن و تواشیح و مولود خوانی و مدیحه سرایی توسط مجریان انجام شده است.

اعتکاف رفسنجان_خانه خشتی (۱۶)

وی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ روستا در رفسنجان اعتکاف را در مساجد جامع خود برگزار نمودند، افزود: با احتساب معتکفین شهرستان، جمعیت کل معتکفین ۷ هزار و ۵۰۰ نفر تخمین زده می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان همچنین از حضور ۲۷ قاری اعزامی در مساجد ابراز امیدواری کرد و گفت: علاوه بر برنامه های فرهنگی فوق تعداد ۴ هزار کتاب توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و ۸۰۰ برشور مسابقه در حریم یار و حدود یکصد جلد کتاب اعتکاف سنت حسنه توزیع شد.

برچسب ها:
اعتکاف خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان