تودیع و معارفه مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق

  • شناسه خبر: 64382
تودیع و معارفه مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق

طی مراسمی مهندس پرویز شیاسی به سمت مدیر منطقه جنوب شرق منصوب شد و از تلاش های مهندس علی رضا کدیور تقدیر گردید.

خانه » آخرین اخبار » تودیع و معارفه مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق

به گزارش “خانه خشتی“، طی مراسمی مهندس پرویز شیاسی به سمت مدیر منطقه جنوب شرق منصوب شد و از تلاش های مهندس علی رضا کدیور تقدیر گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق، با حضور مهندس جعفری نسب مدیرعامل شرکت، مهندس گودرزی مدیر خطوط لوله، مهندس پیشاهنگ مدیر مخابرات، اصغر سالمی مدیر روابط عمومی، مهندس حسن بیگلو سرپرست منطقه خلیج فارس و جمعی از معاونان، روسای واحدها و کارکنان منطقه، مراسم تودیع و معارفه برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از زحمات سی و هشت ساله ی مهندس کدیور تقدیر کرد و گفت: ” بهتر است به جای واژه ی “تودیع” بگوییم “تقدیر” چون کماکان از تجربه های مفید مهندس کدیور بهره خواهیم برد و همچنین به جای “معارفه” بگوییم “تشکر” چون مهندس شیاسی در این منطقه شناخته شده است، سال های گذشته در جنوب شرق فعالیت کرده و از مجموعه ی همین سیستم و منطقه محسوب می شود. پس به جای تودیع و معارفه بگوییم تقدیر و تشکر.

مهندس جعفری نسب با اشاره به رضایتمندی کارکنان منطقه از عملکرد مهندس کدیور و برشمردن ویژگی های وی از جمله تعهد، تخصص، متانت، صبوری و پیگیر بودن، ابراز خرسندی کرد که فردی آگاه، کاردان و متعهد که در سمت های مختلف خوب درخشیده، مسیولیت مدیریت منطقه را عهده دار شده است.”

مهندس شیاسی که متولد ۱۳۳۸ است و از سال ۱۳۶۶ به استخدام شرکت ملی نفت درآمده، هفت سال در منطقه جنوب شرق خدمت کرده است؛ ابراز امیدواری کرد با کمک کارکنان منطقه بتواند در به انجام رساندن وظایف محوله و پیشبرد اهداف شرکت خطوط لوله و مخابرات موفق عمل کنند.

مهندس کدیور که در آستانه ی بازنشستگی ست، از تلاش بی وقفه و همکاری خوب کارکنان منطقه جنوب شرق تقدیر کرد، از آنان حلالیت طلبید و به این مطلب اشاره کرد که برای من باعث افتخار است این سمت را به برادری جانباز، متشخص و متخصص واگذار می کنم و امیدوارم وی مدت خدمت را به سلامتی سپری کند.

طی این مراسم مدیران، معاونان، روسای واحدها و کارکنان با بیان خاطره ها و جمله هایی از زحمات مهندس کدیور تقدیر کردند و ضمن تبریک به مهندس شیاسی، اعلام کردند که مثل همیشه باتمام توان با نیروی موجود و با همکاری و مساعدت سازنده، آماده خدمت هستند.

برچسب ها:
جنوبشرق خانه خشتی رفسنجان شرکت نفت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان