امام جمعه رفسنجان در خطبه های نمازجمعه تأکید کرد؛

مرگ بر ضد ولایت فقیه علیه کسانی است که می خواهند جامعه را به سمت و سوی دیگر بکشند

  • شناسه خبر: 64129
مرگ بر ضد ولایت فقیه علیه کسانی است که می خواهند جامعه را به سمت و سوی دیگر بکشند

حجت الاسلام رمضانی پور گفت: مرگ بر ضد ولایت فقیه به این معنی است؛ کسانی که بر علیه مصلحت کشور قدم برمی دارند و می خواهند جامعه را به سمت و سوی دیگر بکشند.

خانه » آخرین اخبار » مرگ بر ضد ولایت فقیه علیه کسانی است که می خواهند جامعه را به سمت و سوی دیگر بکشند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) در خصوص احترام به مقام معلم که فرمودند در برابر معلم بر شنیدن بیش از سخن گفتن حریص باش، گفت: انسان باید خوب شنیدن را بیاموزد.

وی ایمان، توکل به خدا، اخلاص، بالا بردن توان علمی، وفای به عهد و عمل به گفته ها، آگاهی دادن و انگیزه وسیع در دانش آموزان را از وظایف معلمین عنوان کرد و اظهار داشت: معلم و مربی نسل نو جامعه هستند ؛ معلم علم می آموزد و مربی با رفتار خود علم را به عمل تبدیل می کند.

امام جمعه رفسنجان هنرمندی، رفتار و فروتنی معلم را برای دانش آموز الگو دانست و افزود: معلم می سوزد تا بسازد و امیدواریم معلمین این مقام رفیع را حفظ کنند.

وی با تبریک میلاد امیرالمومنین علی (ع)، این روز بنام پدرانی دانست که آسمانی شدند و به فرزندان شهیدشان پیوستند.

حجت الاسلام رمضانی پور اعتکاف را خلوت با خدا و خلوت با خود دانست و گفت: در ایام البیض که صدها هزار مومن و مومنه به اعتکاف می پردازند برای معتکفین مزاحمت ایجاد نکنید و برنامه های فرهنگی نیز متنوع باشد.

وی با اشاره به روز عقیدتی _ سیاسی در بسیج و سپاه، خاطر نشان کرد: تربیت نیروهای مخلص در سپاه بعنوان نیروی مقتدر در خدمت به نظام بوده است.

امام جمعه رفسنجان با تبریک روز جهانی کار و کارگر و اهمیت کار در اسلام تصریح کرد: کارفرمایان باید بر روی کارگران سرمایه گذاری کنند و رابطه دو سویه کارگر و کارفرما محقق گردد.

وی به سخن رهبر انقلاب اشاره کرد که فرمودند اگر انسان بخواهد اقتصاد مقاومتی در کشور محقق شود باید زمینه تولید داخلی فراهم گردد.

خطیب جمعه رفسنجان یادآور شد: مرگ بر ضد ولایت فقیه به این معنی است؛ کسانی که بر علیه مصلحت کشور قدم برمی دارند و می خواهند جامعه را به سمت و سوی دیگر بکشند.

وی با اشاره به سالروز تشکیل بسیج سازندگی گفت: بسیجیانی که در قالب نیروهای جهادی به سمت مناطق محروم اعزام می شوند تا کمک هایی را انجام دهند اجرشان در نزد خداوند محفوظ است.

امام جمعه رفسنجان در پایان ساخت مصلا را دغدغه همگانی دانست و گفت: مصلا بزرگ امام خامنه ای (مدظله العالی) با مشارکت و کمک مردم رفسنجان ساخته می شود.

برچسب ها:
اخباررفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • خونه کاه گلی

    کدوم سووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان