رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان خبر داد؛

کسب رتبه اول رفسنجان در پرورش جوجه گوشتی

  • شناسه خبر: 62966
کسب رتبه اول رفسنجان در پرورش جوجه گوشتی

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان از کسب رتبه اول رفسنجان در پرورش جوجه گوشتی در استان خبر داد و گفت: سال گذشته چهار میلیون و ۱۸۵ هزار قطعه جوجه گوشتی تحت نظارت دامپزشکی در مرغداری های شهرستان پرورش یافت.

خانه » آخرین اخبار » کسب رتبه اول رفسنجان در پرورش جوجه گوشتی

به گزارش “خانه خشتی“، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان از کسب رتبه اول رفسنجان در پرورش جوجه گوشتی در استان خبر داد و گفت: سال گذشته چهار میلیون و ۱۸۵ هزار قطعه جوجه گوشتی تحت نظارت دامپزشکی در مرغداری های شهرستان پرورش یافت که به طور مستمر مورد بازدید، نظارت، واکسیناسیون و نمونه برداری قرار گرفت.
محمود مقامی افزود: برای پیشگیری از احتمال بروز بیماری های واگیر طیور به ویژه آنفلوآنزای پرندگان مراقبت های فعال و غیرفعال مرغداری ها در تمام مراحل پرورش در سالن ها انجام شده است و همچنین در این راستا تعداد ۱۰هزار قطعه طیور بومی در روستاهای شهرستان برعلیه بیماری نیوکاسل بصورت رایگان واکسینه گردیدند.
وی با بیان اینکه در سه ماهه آخر سال ۹۳ طرح ردیابی فرآورده های خام دامی در کشتارگاه های طیور شهرستان انجام گررفت، اظهار کرد: بر اساس این طرح با استفاده از کد درج شده بر روی پاکت های مرغ در مراکز عرضه می توان سالن پرورش ،زمان پرورش و شرایط بهداشتی آنرا در طول پرورش مشخص نمود

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان