گفتگوی خانه خشتی با مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان؛

مس رفسنجان در یک قدمی صعود به لیگ برتر/ مشتاق حمایت همیشگی یار دوازدهم هستیم

  • شناسه خبر: 62864
مس رفسنجان در یک قدمی صعود به لیگ برتر/ مشتاق حمایت همیشگی یار دوازدهم هستیم

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان با اشاره به آخرین رقابت مس رفسنجان در هشتم اردیبهشت، گفت: در صورت کسب امتیاز در این دیدار، برای اولین بار به لیگ برتر صعود می کنیم.

خانه » آخرین اخبار » مس رفسنجان در یک قدمی صعود به لیگ برتر/ مشتاق حمایت همیشگی یار دوازدهم هستیم

زینلی مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی“، ضمن ابراز خرسندی از پیروزی تیم فوتبال مس رفسنجان در مقابل راهیان کرمانشاه، گفت: با توجه به اینکه راهیان در رده دهم جدول قرار داشت و خطر سقوط به لیگ دسته دوم را احساس می کرد؛ و در حالی که مس رفسنجان نیز برای حفظ جایگاه خود در صدر جدول باید تلاش می کرد، رقابت بسیار سختی را شاهد بودیم.

علی زینلی با بیان اینکه مس رفسنجان در نیمه اول نتوانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد، اظهار کرد: با توجه به صحبت های سرمربی در فاصله بین دو نیمه و ایجاد امید و انگیزه در بازیکنان، شاهد موفقیت تیم و به ثمر رساندن دو گل در ۲۰ دقیقه پایانی بازی بودیم.

وی با اشاره به آخرین رقابت مس رفسنجان در هشتم اردیبهشت با پارسه تهران، افزود: در صورت کسب امتیاز در این دیدار، برای اولین بار به لیگ برتر صعود می کنیم.

مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان از حضور تیم های سیاه جامگان مشهد، نفت آبادان، پاس همدان و پارسه تهران به عنوان رقبای مس رفسنجان در لیگ دسته اول کشور خبر داد و گفت: برای اولین بار در تاریخ لیگ دسته اول کشور پنج تیم شانس صعود به لیگ برتر را دارند.

زینلی در ادامه ضمن تشکر از هواداران به عنوان یار دوازدهم تیم رفسنجان در بازی عصر امروز، خواستار حضور آنان در سایر رقابت ها شد و تصریح کرد: دست همه هواداران، مشوقین و مردم سرزمین فاتحان اروند و شهر طلای سبز و سرخ ایران را می بوسم و امیدوارم با حمایت آنان شاهد حفظ جایگاه تیم در جدول مسابقات باشیم.

مس رفسنجان در آخرین دیدار خود در لیگ دسته اول کشور، هشتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه تختی مقابل پارسه تهران بازی می کند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان سرزمین طلای سبز و سرخ فاتحان اروند لیگ برتر مس رفسنجان یار دوازدهم
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان