بیانیه بسیج جامعه زنان بمناسبت گرامیداشت هفته زن و مقام مادر سال ۹۴

  • شناسه خبر: 62521
بیانیه بسیج جامعه زنان بمناسبت گرامیداشت هفته زن و مقام مادر سال ۹۴

بر ما زنان فاطمی است که ضمن توجه به همه اصول و با لبیک به منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ارزش ها، بصیرت و آگاهی خود را به منصه ظهور برسانیم.

خانه » آخرین اخبار » بیانیه بسیج جامعه زنان بمناسبت گرامیداشت هفته زن و مقام مادر سال ۹۴

به گزارش “خانه خشتی”، بیانیه بسیج جامعه زنان بمناسبت گرامیداشت هفته زن و مقام مادر سال ۹۴ متشر شد:

بسمه تعالی

بیستم جمادی الثانی روز طلوع نوری است که با عنایت و لطف بیکران جهان آفرین بی همتا، سوره کوثر بر زمین نازل شد و جلوه عالم خلقت در سیمای انسیه الحوراء تجلی یافت.

میلاد باشکوه بانویی که واجد همه کمالات و عصاره تمامی فضائل و حسنات است و شریف ترین الگو برای همه عصر ها و نسل های انسان می باشد.

فرا رسیدن عید ولادت با سعادت دختر رسالت، همسر ولایت و مادر امامت حضرت زهرا (س) و سالروز میلاد سلاله پاک آن نور تابان حضرت امام خمینی (ره) و هفته گرامیداشت مقام زن و مادر بر همه رهروان آن حضرت تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

گرامیداشت این روز فرخنده در سالی که از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به عنوان ” سال دولت و ملت همدلی و همزبانی” نامگذاری و این سال با یاد ، نام و نشان آن حضرت آغاز گردیده، از شرایط ویژه ای برخوردار بوده و تجلی دیگری از بهره گیری از قرآن و عترت در جامعه اسلامی می باشد.

بر ما زنان فاطمی است که ضمن توجه به همه اصول و با لبیک به منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ارزش ها، بصیرت و آگاهی خود را به منصه ظهور برسانیم.

بدینوسیله با توسل به یگانه بانوی دو عالم در جهت تحقق و دست یابی به قله های علم و معرفت در زمینه های مختلف اعتقادی، فرهنگی، علمی و پژوهشی اعلام می داریم:

۱- ما بانوان دیار کریمان با پیروی از شخصیت والای حضرت زهرای مرضیه چراغ هدایت را به دست گرفته و در جهت تحقق و دستیابی به قله های معرفت، علم و اخلاق گام بر می داریم.

۲- مطابق با بیانات مقام (مدظله العالی) که فرمودند: ” زن در تعریف غالبأ شرقی همچون عنصری در حاشیه و بی نقش در تاریخ سازی است و در تعریف غالبأ غربی به مثابه ابزاری ست در خدمت مرد و سرمایه داری جدید” لذا معتقد به الگو گیری از شیر زنان انقلاب و دفاع مقدس که به عنوان الگوی سوم ” زن نه شرقی و نه غربی اند” بوده و معرفی این الگو های ارزشی به نسل حاضر و نسل آینده و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را ضروری می دانیم.

برچسب ها:
اخباررفسنجان بیانیه بسیج جامعه زنان بمناسبت گرامیداشت هفته زن و مقام مادر سال ۹۴ خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان