بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در خصوص تحولات یمن

  • شناسه خبر: 62323
بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در خصوص تحولات یمن

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در خصوص تحولات یمن بیانیه ای منتشر کرد.

خانه » آخرین اخبار » بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در خصوص تحولات یمن

به گزارش “خانه خشتی“، بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در خصوص تحولات یمن منتشر شد؛

«وقتی که انقلاب، پیروز شد و خبر و جذّابیت آن، دنیا را پرکرد، کاری که باید بشود شد. همان کاری که شما از آن ناراضی هستید؛ همان کاری که به خاطر آن زنجیر می‌جوید و همان کاری که به خاطر آن خشمناک می‌شوید، شده و کار از کار گذشته است! شما هم هیچ کاری نمی‌توانید بکنید و هیچ کس دیگری هم نمی‌تواند کاری بکند. کار از کار گذشته است!»

امام و پیشوای مسلمین جهان، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)

جوامع چون موجودی زنده هستند و هریک هویتی مشخص دارند. در جوامع اسلامی از زمان پیامبر خاتم(ص) تا کنون، همیشه طایفه ای، گروهی، افرادی بوده اند که با تبیین و ترویج و توسعه اسلام به ستیز برخواسته اند و درصدد برامده اند تا با خدعه و نفاق و جنگ، به اهداف پست و حیوانی ِ خود برسند و جوامع اسلامی را به انحراف بکشند. پس از رحلت پیامبر(ص) و انحراف خلافت از مسیر اصلی اش، خاندان بنی امیه حاکمیت را در دست گرفتند و به اسم اسلام و قرآن، تیشه به ریشه ی مسلمانان زدند و امثال خوارج در برابر قران ناطق شمشیر کشیدند و زمینه ی سلطه ی طواغیت را بر سرزمین ها و جوامع اسلامی فراهم کردند. امروزه پس از گذشت ۱۴۰۰ سال از تبلیغ و تبیین و ترویج دین مبین اسلام، دگر بار ابوسفیان و ابوجهل زاده های زمان، سر از رحم فاسد کفر و نفاق بیرون آوره اند و به تعبیر امام راحل(ره)، ام الفساد قرن آنها را تغذیه می کند و مسلمانان و بالاخص شیعیان جهان، زیر بار ظلم و فساد مستکبرین و مفسدین، قطره قطره خون پاکشان بر زمین ریخته می شود و سازمان های جهانی و بین المللی، بیش از پیش سکوت اختیار کرده اند و در بیشتر موارد، در زمین دشمن گام بر می دارند و بازی می کنند. فاجعه ی انسانی که مدتی است به نام عملیات طوفان اراده، در کشور یمن رخ داده است، نشان از نطفه ی فاسدی است که ام الفساد قرن، در حکومت های وابسته ای نظیر عربستان و قطر و مصر و کویت و… ریخته است و این کشورها در لوای حمایت های مالی حکومت هایی نظیر آل سعود و پشتیبانی اتحادیه کشورهای عربی، به کشتار مردم بی گناه و مظلوم یمن روی آورده اند. مردمی که موجی از امواج بیداری اسلامی را دریافت کرده اند و برای استقلال و آزادی خویش، جان خود را بر کف دست گذاشته اند. واقعا جای تاسف دارد که اتحادیه کشورهای عربی با هدف آزادی کشورهای عرب و تحقق وحدت عربی تشکیل شده است، اما اقدامات و موضع گیری هایش در جهت مستعمره کردن کشورهای عربی و برائت این کشور ها از یکدیگر است و با تغییری اساسی، هدف اصلی خود را حمایت و برقراری امنیتِ رژیم فاسد و غاصب صهیونیستی قرارداده است و به وضوح قابل مشاهده است که سرکوب اعتراضات مردمی و به خاک و خون کشیدن مسلمانان در کشورهای آسیای غربی و به نوعی مسلمانان سرتاسر جهان، برای برقراری امنیت اسرائیل است تا بتوانند با خیالی آسوده، به ظلم و جور خود در سرزمین های اشغالی ادامه دهند و با بیرون راندن مسلمانان از سرزمینشان، برای یهودیان اشغالگر، شهرک سازی کنند و خیانت این اتحادیه و وابستگی آن به رژیم غاصب صهیونیستی، در جریان اشغال بحرین از سوی سعودی های صهیونیست و حمله ی نظامی اسرائیل به لبنان و تجاوز آشکار و ظالمانه ی عربستان به یمن و بسیاری موارد دیگر، قابل مشاهده است. چه زیبا آینده نگری کرد امام راحل(ره) که «با تأییدات خداوند متعال پرچم اسلام در آتیه‌ای نه چندان دور به دست ملت‌های اسلامی، بلکه مظلومان تشنه عدالت اسلامی، در سراسر عالم به اهتزاز درخواهدآمد» و چه هشدار بصیرانه ای داد به ملت های اسلامی که «آیا وقت آن نرسیده است که ملتهای اسلامی از جای خود برخیزند و سردمداران خود را یا در مقابل شرف اسلام خاضع کنند، و یا با آنان همچون ایران عمل کنند؟ آیا حکومتهای باصطلاح اسلامی در خواب‌اند و نمی‌بینند که امروز وضع ملتها غیر از سابق است؟ نمی‌خواهند بفهمند که چشم و گوشها باز شده است و فریبکارانی از قماش شرقی یا غربی توان خود را از دست داده است؟»
اکنون نیز ملت های اسلامی به پا خاسته اند و با ایمان و اراده خود، لرزه بر اندام مستکبرین سرتاسر جهان انداخته اند و این بیداری عظیم، با سرکوب و خفقان خاموش نخواهد شد، بلکه روز به روز به استحکام و وسعت آن افزوده خواهد شد.
ما دانشجویان جامعه اسلامی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان، به نمایندگی از دانشجویان سرتاسر کشور، اقدامات متجاوزانه و جنایتکارانه آل سعود و هم پیمانانش را محکوم می کنیم و از مسلمانان سرتاسر جهان می خواهیم که با اتحاد و استقامت، باردیگر سیلی محکمی به دهان مستکبرین جهان و مزدوران آنها بزنند و نوید انقلاب های اسلامی دیگر را به جهانیان مژده می دهیم و از مردم مسلمان یمن، که از بدو ورود به جهان هستی، چریک زاده شده اند، می خواهیم تا با صبر و ایستادگی، از این گذرگاه تاریخی با پیروزی و سرافرازی عبور کنند و بدانند حال که آمریکا نتوانسته با یمن وارد جنگ شود، نوچه ها و مزدوران آن هم راهی از پیش نمی برند و این جنگ ها و خیانت ها، موجبات اتحاد همه ی مسلمین جهان و به تبع آن، ریشه کن کردن اسرائیل و محو این غده ی سرطانی از کره زمین و رفع ظلم و فتنه از سرتاسر جهان را، فراهم می آورد، هم چنین از مسئولان وزارت خارجه و سایر مسئولین مرتبط کشورمان تقاضا می شود در جهت دفاع و یاری از مردم مظلوم یمن مجدّانه به وظیفه دینی و انسانی خود عمل نمایند و مباحثی نظیر مذاکرات هسته ای موجب غفلت و فراموشی ملت مظلوم یمن نشود. ان شاءا… .

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولی عصر(عج) – رفسنجان

برچسب ها:
اخبار رفسنجان جامعه اسلامی دانشجویان خانه خشتی دانشگاه ولی عصر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان