عدم رضایت سردار سلیمانی از انتشار اخبار و تصاویرش در فضای مجازی/این تصاویر اسنادی در دست دشمنان خواهد شد

  • شناسه خبر: 60600
عدم رضایت سردار سلیمانی از انتشار اخبار و تصاویرش در فضای مجازی/این تصاویر اسنادی در دست دشمنان خواهد شد

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : سردار سلیمانی به شخصه رضایت ندارد که عکسها وخبرهایشان منتشر شود و مکررا درخواست جلوگیری از انتشار آنها را داشته اند.

خانه » آخرین اخبار » عدم رضایت سردار سلیمانی از انتشار اخبار و تصاویرش در فضای مجازی/این تصاویر اسنادی در دست دشمنان خواهد شد

به گزارش “خانه خشتی”، سردار سرتیپ دوم رمضان شریف در گفتگو با سرویس سیاسی “آرمان کرمان” در واکنش انتشار بی رویه عکس ها و مطالب شخصی سردار سلیمانی در شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف گفت : چهره های شاخص و شهیری همچون سردار سلیمانی به سبب پیوندی که با جنگ و شهدای دفاع مقدس داشته اند دارای روحیه ای معنوی و مذهبی هستند.

خصوصیات سردار سلیمانی از او چهره ای محبوب در نزد مردم ساخته است

مسئول روابط عمومی کل سپاه ادامه داد : این روحیه نشان از پایبندی عمیق وی با آرمان های امام و تابعیت محض از ولایت فقیه توأم با اخلاص عمل دارد ؛ که خداوند به کار وی خیر و برکت عطا نموده و جز این نیست که خداوند عزتی را که به یک مومن و رزمنده مسلمان عنایت کرده است و به یقین این عزت مرهون تلاش و مجاهدت و پایداری در راه حفظ بنیان های فرهنگ اسلام است که با امنیت مردم وانقلاب گره خورده است.

وی با اشاره به اینکه  این خصوصیات از سردار سلیمانی چهره ای محبوب در نزد مردم ساخته است ؛ بیان داشت : این یک واقعیت غیر قابل انکار است، اقشار مختلف ، گروه ها و شخصیت ها در مراسمات مختلف این علاقه را ابراز کردند و تبلور آن در مراسم ترحیم مادر ایشان روئیت شد.

پایمردی های سردار در مقابل گروهک های تکفیری باعث محبوبیت وی در منطقه شده است

شریف با بیان پایمردی های وی درخصوص گروهک های تکفیری که موجب خدشه دار شدن چهره اسلام شده اند ؛ عنوان کرد : این رویدادها محبوبیت سردار را در سطح منطقه افزایش داده ودشمنان اسلام ونظام جمهوری اسلامی ایران به کرات به شجاعت ،اخلاص،روحیه ، ایمان و دانش وی درمنطقه اعتراف کرده اند.

سردار شریف در جواب سوال خبرنگار  “آرمان کرمان” مبنی بر اقدام اخیر سایت خبرآنلاین جهت سنجش محبوبیت افراد دون شأن وغیر ارزشی با کاراکتر بزرگی چون سردار قاسم سلیمانی و انتخاب مرد نمونه سال ایران ؛ نیز گفت: این گونه رسانه ها برای افزایش جذب مخاطبین گاهی افرادی راکه در آن سال جذابیت داشته اند و پرکار بودند را مورد نقد وبررسی قرار میدهد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه تصریح کرد : یکی از ترفندهای رسانه ای این است که چنانچه عمدا یا سهوا دچار اشتباهی شده باشند و مورد اعتراض جمعی از مخاطبین قرار گرفته باشند ،تلاششان بر این است که با پرداختن به موضوعات مورد علاقه مخاطبین ، کسب وجهه و رفتارشان را جبران کنند.

مقاصد خبرانلاین مشخص است/سردار سلیمانی قابل قیاس با افرادی که در این نظر سنجی مطرح شده اند نیست

سردار شریف افزود: مقاصد این سایت روشن است و با این مقایسه می خواهند به مخاطبانشان و مردم القا کنند که شخص محبوب تری وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه نمی شود با این گونه نظر سنجی ها برخورد جدی داشت ؛ بیان کرد : تنها یک گله ی دوستانه ازمسئولان این سایت داریم ، چرا که سردار سلیمانی قابل قیاس با افرادی که در این نظر سنجی مطرح شده اند نیست.

عدم رضایت سردار سلیمانی از انتشار تصاویرش در فضای مجازی/این تصاویر اسنادی در دشت دشمنان خواهد شد

مسئول روابط عمومی کل سپاه در خصوص واکنش سردار سلیمانی نسبت به انتشار هرگونه عکس و مطالب در مورد خودشان درسایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف تأکید کرد: وی به شخصه رضایت ندارد که اینگونه عکسها وخبرها منتشر شود و مکررا درخواست جلوگیری از انتشار آنها را داشته اند.

وی در پایان گفت : در این راستا تا حد امکان جلوی رسانه های بزرگی چون صدا وسیما ،روزنامه ها و سایت های مجوز دار را گرفته ایم وبه سایر سایتها و رسانه ها توصیه می کنیم از انتشارعکسها و مطالب مربوط به وی خودداری کنند تا این ها اسنادی در دست دشمنان نشوند.

برچسب ها:
خانه خشتی سردار سلیمانی مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان