مسابقات قوی ترین مردان استان کرمان در رفسنجان برگزار می شود

  • شناسه خبر: 59530
مسابقات قوی ترین مردان استان کرمان در رفسنجان برگزار می شود

مسابقات قوی ترین مردان استان کرمان با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان های رفسنجان، ریگان، بردسیر، سیرجان، زرند، بم و کرمان در رفسنجان برگزار می شود.

خانه » آخرین اخبار » مسابقات قوی ترین مردان استان کرمان در رفسنجان برگزار می شود

بهترک مسئول کمیته قوی ترین مردان شهرستان رفسنجان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از برگزاری مسابقات قوی ترین مردان استان کرمان در مجموعه روباز دانشگاه ولی عصر (عج) واقع در موزه ریاست جمهوری رفسنجان خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور شرکت کنندگانی از شهرستان های رفسنجان، ریگان، بردسیر، سیرجان، زرند، بم و کرمان برگزار می شود.

سعید بهترک به حضور دو ورزشکار رفسنجانی در این دوره از مسابقات خبر داد و افزود: از میان ۶۰ شرکت کننده، ۱۲ نفر از سوی هیئت پرورش اندام استان کرمان انتخاب و معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مسابقات قوی ترین مردان استان کرمان در دو مرحله مقدماتی و پایانی برپا می شود، اظهار داشت: بخش مقدماتی ساعت ۹ صبح روز جمعه پانزدهم اسفند ماه برگزار می شود و مرحله پایانی با رقابت ۶ نفر از برترین ها، عصر روز جمعه به پایان می رسد.

مسئول کمیته قوی ترین مردان شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه در بخش مقدماتی ورزشکاران بایستی در چهار آیتم به رقابت بپردازند، گفت: حمل چمدان ۱۵۰ کیلوگرمی به متراژ ۲۵ متر در ۷۵ ثانیه، کشیدن لنگر به وزن ۴۰۰ کیلوگرم در ۲۰ متر به صورت رفت و برگشت، غلتاندن لاستیک ۳۸۰ کیلوگرمی با ۵ بار غلت و اجرای سه گانه شامل حمل وزنه ۲۰۰ کیلوگرمی، یک دور غلتاندن لاستیک ۳۸۰ کیلوگرمی و بلند کردن گوی ۱۴۰ کیلوگرمی به ارتفاع یک متر از آیتم های این بخش می باشد.

سعید بهترک به وجود چهار آیتم در بخش فینال نیز اشاره کرد و افزود: در بخش پایانی ورزشکاران با حمل اسکات تعادلی به وزن ۳۸۰ کیلوگرم در متراژ ۱۵ متر، بلند کردن کنده های ۱۳۵، ۱۵۵ و ۱۷۵ کیلوگرمی در ۷۵ ثانیه، قرار دادن گوی های ۱۰۰ تا ۱۸۰ کیلویی بر روی سکوها و حمل خودروی پیکان با ۱۰۰ کیلوگرم بار اضافه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

به گفته مسئول کمیته قوی ترین مردان شهرستان رفسنجان، این دوره از مسابقات به همت هیئت بدنسازی و پرورش اندام، ستاد بازسازی عتبات عالیات، ناحیه مقاومت بسیج سپاه اصناف و کارخانجات و شرکت خدماتی ورزشی نگین آسمان رفسنجان برگزار می شود.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی مسابقات قوی ترین مردان استان کرمان در رفسنجان برگزار می شود
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان