دردوسالانه نقاشی آبرنگ ایران

تجلیل از هنرمند پیشکسوت رفسنجانی

  • شناسه خبر: 58108
تجلیل از هنرمند پیشکسوت رفسنجانی

مهری سنجی هنرمند پیشکسوت هنرهای تجسمی رفسنجان برای چهارمین بار در همایش دو سالانه نقاشی (آبرنگ) ایران مورد تجلیل قرار گرفت.

خانه » آخرین اخبار » تجلیل از هنرمند پیشکسوت رفسنجانی

به گزارش “خانه خشتی”  به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، مهری سنجی سالهاست که در زمینه نقاشی فعالیت می کند و جزء اولین های این هنر در رفسنجان است. وی که مدیریت آموزشگاه آزاد هنری و گالری نگار را بر عهده دارد شاگردان بسیاری را در این هنر پرورش داده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ضمن افتتاح نمایشگاه آثار نقاشی آبرنگ گروه نگار، کتاب دو سالانه آبرنگ واکرلیک ایران تحت عنوان«کتاب هشتم» را نیز رونمایی کردند.

در این کتاب برگزیده آثار نقاشان آبرنگ واکرلیک ایران درسال ۱۳۹۳به چاپ رسیده است و هشت نفر از هنرجویان گروه نگار رفسنجان نیز آثارشان در این مجموعه به چشم می خورد.

خانم ها بتول اعتمادی، اعظم السادات وزیری، زهرا محمودی، مریم میرزایی، رضوان جباری، فهیمه حسنی فر ، مرجان هرندی و محبوبه حاج علی محمد هنرمندانی هستند که آثارشان در کتاب «شهر هشتم»۹۳ چاپ گردیده است.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه که تا اول اسفند درگالری نگار برپاست هنرمندان یاد شده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شدند.

برچسب ها:
تجلیل از هنرمند پیشکسوت رفسنجانی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان