معاون گزینش ائمه جمعه کشور در گفت و گو با خانه خشتی

دهه فجر از مصادیق شاخص ایام الله است

  • شناسه خبر: 56327
دهه فجر از مصادیق شاخص ایام الله است

حجت الاسلام سید احمد تقوی معاونت گزینش ائمه جمعه کشور دهه فجر را از مصادیق شاخص ایام الله عنوان کرد.

خانه » آخرین اخبار » دهه فجر از مصادیق شاخص ایام الله است

حجت الاسلام سید احمد تقوی معاون گزینش ائمه جمعه کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه کوثر رفسنجان، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “خانه خشتی”، دهه فجر را از مصادیق شاخص ایام الله عنوان کرد و گفت: ۲۲ بهمن و ایام دهه فجر از ایام خاص و ویژه ای است که باید گرامی داشته شود.

وی حضور در مناسبت های این ایام را دارای اهمیت خواند و ادامه داد: با توجه به وضعیت منطقه و تحرکات بسیار زشت و ناپسند استکبار در عراق و جسارت و توهینی به پیامبر اعظم (ص) در سال جاری، اقتضا می کند راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پرشورتر از سال های دیگر برگزار شود.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه مردم با بصیرت اند و قطعاً حضورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گسترده تر از هر سال خواهد بود، افزود: لازم است با حضور پر هیجان تر، اتحاد و انسجام ملی خود را به رخ بیگانگان بکشانیم.

حجت الاسلام تقوی معاون گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور (خانه خشتی)۲

تقدیر معاون گزینش ائمه جمعه کشور از امام جمعه شهرستان رفسنجان؛ مهم ترین محور وظایف ائمه جمعه فعالیت فرهنگی است

معاون گزینش ائمه جمعه کشور در ادامه هدف از سفرخود را شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه بیان کرد و گفت: صرفاً جهت خداقوت گویی به امام جمعه فاضل و پر تلاش رفسنجان که از زمان عهده داری امامت جمعه شهرستان توسط ایشان تحولات بسیار خوبی در عرصه های مختلف شهرستان ایجاد شده است، به رفسنجان آمدم.

حجت الاسلام تقوی با ابراز خرسندی از تحولات مثبت فرهنگی توسط ستاد نماز جمعه شهرستان رفسنجان، مهم ترین محور وظایف ائمه جمعه را فعالیت فرهنگی عنوان کرد و افزود: گزارشات خیلی خوبی از فعالیت های امام جمعه و واحد خواهران و برادران ستاد نماز جمعه رفسنجان دریافت کرده ایم.

معاون گزینش ائمه جمعه کشور با اشاره به بازدید از نمایشگاه کوثر که در مجاورت مصلی امام خامنه ای رفسنجان برپا شده است، گفت: برگزاری چنین فعالیت هایی نشان از انگیزه خاص و دلسوزی خواهران و برادران این ستاد دارد.

حجت الاسلام تقوی نقش امام جمعه شهرستان رفسنجان در تربیت نیروی انسانی و فرهنگی و تأسیس حوزه های علمیه را بسیار مؤثر دانست و از نیازسنجی وی و برنامه ریزی و طراحی ایشان در رفع نیازها تشکر نمود و گفت: حجت الاسلام رمضانی پور قبل و بعد از دوران امامت جمعه در مدرسه علمیه امام خامنه ای فعالیت های گسترده و متنوعی داشته است.

وی هم چنین به ساخت مصلی در شهرستان رفسنجان اشاره کرد و اظهارداشت: با پیگیری ها و همت بلندی که حجت الاسلام رمضانی پور در رابطه با مسائل فرهنگی و ساخت مصلی دارند، امیدواریم مصلای آبرومندانه ای در شأن شهرستان مذهبی و ولایتمدار رفسنجان ساخته شود.

حجت الاسلام تقوی معاون گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور (خانه خشتی)۱

برچسب ها:
22 بهمن اخبار رفسنجان اراده، حجت الاسلام رفیعی ایام الله حجت الاسلام تقوی خانه خشتی دهه فجر معاون گزینش ائمه جمعه کشور در گفت و گو با خانه خشتی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان