همزمان با دهه فجر امسال صورت میگیرد:

افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۶۰ پروژه عمرانی در شهرستان رفسنجان

  • شناسه خبر: 55911
افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۶۰ پروژه عمرانی در شهرستان رفسنجان

همزمان با دهه فجر امسال، بیش از ۶۰ پروژه ی عمرانی در شهرستان رفسنجان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

خانه » آخرین اخبار » افتتاح و کلنگ زنی بیش از ۶۰ پروژه عمرانی در شهرستان رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از واحد خبر روابط عمومی فرمانداری رفسنجان، جلسه ستاد دهه فجر شهرستان برگزار شد و کمیته‌های مختلف این ستاد برنامه‌های خود را اعلام کردند.

از جمله برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر نواختن زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود حضرت امام راحل به میهن اسلامی و برپایی جشن‌های انقلاب در سراسر شهرستان رفسنجان است و در رفسنجان مدرسه شهید انصاری محل برگزاری این مرلسم است.

کمیته زیباسازی و فضای شهری این ستاد عهده‌دار تزیین خیابان‌ها و میادین شهر و نصب بنر و پارچه نوشته در معابر شهری و روستایی شد. برپایی مسابقات ورزشی از جمله فوتسال، کوهنوردی و همایش‌های ریگ‌نوردی و پیاده‌روی در این ایام‌الله نیز توسط کمیته ورزش وجوانان انجام می‌شود. همچنین دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران با حضور مسئولان ادارات و نهادها و غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا توسط کمیته شاهد و ایثارگران انجام می‌شود.

کمیته نیروهای مسلح نیز برگزاری مسابقات تیراندازی ویژه کادر نظامی و بسیجیان را عهده‌دار شد، همچنین سرکشی و تجلیل از پیشکسوتان رزمنده و ایثارگر از کارهای این کمیته در دهه فجر است. کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر شهرستان در این دهه به اجرای مسابقات فرهنگی قرآنی در روستاها  و برگزاری جشن‌های انقلاب در مراکز بخش‌ها و دهستان می‌پردازد.

برگزاری مسابقه عکس انقلاب به همت انجمن مشاوران جوان و روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شهرستان رفسنجان است.

مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۶۰ پروژه در شهرستان است و افتتاح اداره پست، آرامستان شهرداری، کارخانه آسفالت دهیاری‌ها و … از جمله این پروژه‌ها هستند که با حضور مقامات کشوری و استانی صورت می‌گیرد.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی بیش از 60 پروژه عمرانی در شهرستان رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان