شرکتی برای انتخاب بهترین اسم بچه

  • شناسه خبر: 55746
شرکتی برای انتخاب بهترین اسم بچه

این شرکت که به نام ” Erflogswelle” قصد دارد مراحل انتخاب نام را برای بسیاری از والدین آسان تر کند. آن ها تیم های مختلفی را طراحی کرده اند که وظیفه انتخاب بهترین، به روزترین نام را به عهده دارند.

خانه » آخرین اخبار » شرکتی برای انتخاب بهترین اسم بچه
به گزارش “خانه خشتی ” به نقل از باشگاه خبرنگاران، تا به حال به این فکر کرده اید که اسم فرزندتان را چه خواهید گذاشت؟ این مورد شاید یکی از سخت ترین تصمیم های زندگی هر پدر و مادری باشد به همین علت یک شرکت سوئیسی برای انتخاب نام فرزندان آغاز به کار کرده است.این شرکت که به نام ” Erflogswelle” قصد دارد مراحل انتخاب نام را برای بسیاری از والدین آسان تر کند. آن ها تیم های مختلفی را طراحی کرده اند که وظیفه انتخاب بهترین، به روزترین نام را به عهده دارند.روال کار بدین صورت است که والدین سلایق خود را به تیم کارشناسان می گویند و آن ها با انجام تحقیقات مختلف بهترین نام که راحت تلفظ شود، جنسیت درستی داشته باشد و از نظر سنتی به فرهنگ بخورد انتخاب می کنند.

صاحب این کمپانی در مورد کار خود گفته است که :” این روزها افراد زیادی به ما مراجعه می کنند و به ازای هر ۳۲ هزار دلار ما یک اسم برتر برای آن ها اتنخاب می کنیم که تا به حال همه از اسم های انتخاب شده بسیار راضی بوده اند. ”

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی شرکتی برای انتخاب بهترین اسم بچه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان