فرماندار رفسنجان

باید در مقابل هر تهاجم فرهنگی دفاع کرد

  • شناسه خبر: 55453
باید در مقابل هر تهاجم فرهنگی دفاع کرد

فرماندار رفسنجان مقابله با آسیب هایی چون شبکه های اجتماعی را تنها از طریق تغییر محتوای آنان دانست و ادامه داد: باید در مقابل هر تهاجم فرهنگی، بدنبال راه جدیدی بگردیم و دفاع کنیم.

خانه » آخرین اخبار » باید در مقابل هر تهاجم فرهنگی دفاع کرد

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، ملانوری فرماندار رفسنجان در آیین تجلیل از فعالان قرآنی و ورزشی در رفسنجان با اعلام انزجار از سوی فعالان عرصه فرهنگ و هنر، جامعه قرآنی و ورزش نسبت به توهین اخیر به ساحت نبی مکرم اسلام حضرت محمد صلوات الله علیه اظهار داشت: اهانت کنندگان تصور می کنند با این حرکت های سخیف می توانند جامعه اسلامی و پیامبراسلام صلوات الله علیه را کوچک کرده و یا از ذهن ها پاک کنند؛ اما این قبیل حرکت ها با ایجاد تلنگر به احساسات جامعه، به روشنگری در جامعه منجر می شود.

ملانوری ابراز امیدواری کرد: با ظهور حضرت ولی عصر (عج) پرچم اسلام در همه جای دنیا برافراشته می شود و واقعیت اسلام بر همه آشکار می گردد.

وی در ادامه یکی از بزرگترین معضلات هر جامعه ای را مختل کردن توسعه دانست و با اشاره به مشکلاتی که در زمینه فرهنگ ایجاد می شود، افزود: برای توسعه جامعه باید اصالت فرهنگی جامعه حفظ شود.

تجلیل از عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن و مدال آوران ورزشکار رفسنجان(خانه خشتی)۴

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه در کشور ما مسائل مهمی مورد تهاجم قرار گرفته است، اظهار داشت: ما به عنوان یک ایرانی شیعه و انقلابی دارای فرهنگ غنی، اعتقادات و روحیه بسیجی و انقلابی هستیم که باید به این اصول توجه نمود و بر آن پابرجا بود.

حمید ملانوری ایستادگی انقلاب اسلامی ایران پس از تحریم بانک ها، ترور شخصیت ها و شهادت تأثیر گذاران و جنگ را نتیجه پایداری بر اصول و ارزش ها بیان کرد و آن را نشانه تعهد به امام و رهبری بیان کرد و افزود: افراد با ایجاد فضای تأثیر گذار و با فشار بر ارزش های ایرانی، اسامی و انقلابی برای از پای در آوردن کشور تلاش می کنند.

وی آسیب های اجتماعی، اعتیاد، مصرف مشروبات الکلی و طلاق را از مواردی بیان کرد که نسل فعال و جوان کشور را تهدید و از توسعه جلوگیری می کند و گفت: جامعه جوان به الگو نیاز دارد و به دنبال زیبایی است؛ لذا برخی افراد با زیبا نشان دادن برخی فیلم ها، عکس ها و ماهواره قصد از پای در آوردن جوانان را دارند.

فرماندار رفسنجان مقابله با آسیب هایی چون شبکه های اجتماعی را تنها از طریق تغییر محتوای آنان دانست و ادامه داد: باید در مقابل هر تهاجم فرهنگی، بدنبال راه جدیدی بگردیم و دفاع کنیم.

ملانوری خطاب به فعالان قرآنی و ورزشی حاضر در مراسم گفت: هر موفقیتی حاصل کار جمعی است و در صورتی می توان به نتیجه امیدوار بود که هر کس ضمن ایفای نقش خود، برای رشد و اصلاح جامعه تلاش کرده و  تأثیرگذار باشد.

تجلیل از عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن و مدال آوران ورزشکار رفسنجان(خانه خشتی)۲

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اسلامی ایرانی انقلابی تهاجم فرهنگی خانه خشتی ورزشکاران و قرآن رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان