«لبخند گربه» به سلفی «روباه و زاغ» رسید

  • شناسه خبر: 55268
«لبخند گربه» به سلفی «روباه و زاغ» رسید

کارتون «کلاغ» اثر محمد صالح رزم حسینی در هفتمین دوره‌ی مسابقه بین‎المللی کارتون «لبخند گربه» کشور جمهوری آذربایجان (۲۰۱۴) برگزیده شد.

خانه » آخرین اخبار » «لبخند گربه» به سلفی «روباه و زاغ» رسید

محمد صالح رزم حسینی کاریکاتوریست کرمانی در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از برگزیده شدن کارتون «کلاغ» اثر وی در هفتمین دوره‌ی مسابقه بین‎المللی کارتون «لبخند گربه» کشور جمهوری آذربایجان (۲۰۱۴) خبر داد و گفت: مسابقه بین‎المللی کارتون آذربایجان با عنوان «لبخند گربه» هرسال با محوریت موضوعی خاص برگزار می‌شود و امسال موضوع این مسابقه، «کلاغ» بود.

رزم‌حسینی ادامه داد: در کارتونِ برگزیده‌ی خود، با نگاهی به شعر معروفِ «روباه و زاغ» که در کتاب فارسی دوره‌ی دبستان آمده بود، به یک موضوعِ روزِ اجتماعی، نگاهی طنازانه و منتقدانه داشتم.

کاریکاتوریست کرمانی با اشاره به اینکه داوری این مسابقه‌ی بین‌المللی را اردوغان کارائیل از آلمان، فرناندو پیکا از کلمبیا، لیوی وانگ از چین، والکس الکساندروف از بلغارستان و سیران جفرلی از آذربایجان بر عهده داشته‌اند، اظهار داشت: به جز من، فرزانه وزیری و علیرضا پاکدل نیز از ایران برگزیده شدند.

محمد صالح رزم حسینی متولد سال ۱۳۵۸ در کرمان است که تاکنون در جشنواره‌های فراوان خارجی و داخلی موفق به کسب جایزه شده است؛ آثار وی در کتاب جشنواره‌های مختلف بین‌المللی منتشر شده است.

هم‌چنین مجموعه‌ای از آثار او در قالب کتابی با عنوان «صالح‌تون»، از سوی «نشر نون» به پیش‌خوان کتاب‌فروشی‌ها رسیده است.

برچسب ها:
خانه خشتی رفسنجان روباه و زاغ سلفی کاریکاتوریست کرمانی کرمان کلاغ محمد صالح رزم حسینی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان