مسئول بانوان هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمان خبر داد

هیئت بانوان ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی رفسنجان از بهترین های استان است

  • شناسه خبر: 55119
هیئت بانوان ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی رفسنجان از بهترین های استان است

مسئول بانوان هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمان هیئت بانوان رفسنجان را جزو بهترین های استان دانست.

خانه » آخرین اخبار » هیئت بانوان ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی رفسنجان از بهترین های استان است

خانم ریاحی مسئول بانوان هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار “خانه خشتی”، از افتخار آفرینی هیئت بانوان استان در جشنواره های کشوری ابراز خرسندی کرد و گفت: تاکنون در بسیاری از جشنواره ها از جمله جشنواره نان و حرکت، جشنواره بهرمان نوق، جشنواره روستاهای جنوب، شهربابک و میمند حضور یافته ایم.

ریاحی با بیان اینکه بانوان در ورزش های روستایی همگام با آقایان فعالیت می کنند، اظهار داشت: در مسابقات اصفهان تیم بانوان بردسیر به عنوان نماینده استان مقام سوم را به دست آورد و در جشنواره نان و حرکت در بازی محلی «قو بازی» تیم اول کشوری شدیم.

خانم ریاحی مسئول بانوان هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمان کلاس های تخصصی مربی گری و داوری ویژه ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی برگزار می شود

وی در ادامه از برگزاری کلاس تخصصی مربی گری بازی های بومی محلی ویژه بانوان خبر داد و گفت: به هر شهرستان سه سهمیه داده شده تا مربیان شرکت کننده آموزش های لازم را ببینند و اصولی کار کنند.

ریاحی برگزاری کلاس های داوری ورزش های روستایی با همکاری هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی را از دیگر برنامه های بخش بانوان بیان کرد و افزود: در حال حاضر مربیان به روش سنتی داوری بازی ها را انجام می دهند.

مسئول بانوان هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمان هیئت بانوان رفسنجان را جزو بهترین های استان دانست و گفت: در بخش بانوان هیئت در استان، ۲۳ شهرستان فعال هستند که تعدادی از آن ها در جشنواره های مختلف شرکت می کنند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان بانوان رفسنجان خانه خشتی مسئول بانوان هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمان ورزش رفسنجان ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان