دبیر ستاد اقامه نماز خبر داد

اجرای طرح منهاج ویژه مدیران اصناف و بازاریان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 54913
اجرای طرح منهاج ویژه مدیران اصناف و بازاریان در رفسنجان

دبیر ستاد اقامه نماز از برگزاری طرح منهاج در قالب سلسله نشست‌هایی ویژه مدیران اصناف و بازاریان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » اجرای طرح منهاج ویژه مدیران اصناف و بازاریان در رفسنجان

به گزارش “خانه خشتی“، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان با اشاره به اجرای طرح منهاج ویژه مدیران اصناف و بازاریان در این شهرستان اظهار کرد: در این طرح نشست‌هایی در زمینه نماز ویژه اصناف و بازاریان برگزار می‌شود تا دغدغه‌ای برای آنها در زمینه تعطیل کردن اصناف و بازار در هنگام اذان و نماز ایجاد نشود.

وی خاطرنشان کرد: شیوه‌ها و راهکارهای کاربردی در بازار برای دعوت دیگران به نماز در این طرح ارائه می‌شود و به سوالات و شبهات بازاریان پاسخ داده می‌شود.

دبیر ستاد اقامه نماز عنوان کرد: در این طرح در خصوص کسب روزی حلال و موضوعات نماز,زکات و برکت از دیدگاه قرآن سخنرانی کردم و رؤسای اصناف و بازاریان پیرامون موضوعات مرتبط با نماز با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در طرح منهاج گفت: این نشست‌ها پیرامون جایگاه و اهمیت نماز در آیات و روایات، ویژگی‌های نمازگزاران،‌ نماز و بهره‌وری و روزی حلال، شیوه‌های ترویج و دعوت به نماز در بازار، نقش نماز در سلامت واحدهای صنفی، نقش بازاریان در ترویج فرهنگ نماز، نماز و کسب روزی حلال و احکام نماز ویژه بازاریان برگزار می‌شود.

حسینی یادآور شد: تاکنون بیش از ده نشست در رفسنجان پیرامون نماز برگزار شده و برگزاری نشست‌ها ویژه اصناف و بازاریان در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در ایجاد دغدغه برای بازاریان نسبت به نماز و کسب و کار حلال موثر است و راهی برای تعطیلی بازار در هنگام اذان محسوب می‌شود و به کسبه شیوه‌های دعوت به نماز آموزش داده می‌شود تا دیگران را نیز به این فریضه دعوت کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز با بیان اینکه آشنا شدن با آموزه‌های نماز زمینه روی آوردن به کسب روزی حلال را فراهم می‌کند گفت: اگر مردم در زندگی خود روزی حلال کسب کنند بسیاری از مشکلات فرهنگی حل می شود و اعمال خلاف کاهش پیدا می‌کند.

گفتنی است این طرح روز ۲۴دی ماه ۹۳در محل سالن اجتماعات مجمع امور صنفی رفسنجان و با حضور همه بازاریان و اصناف و با تدریس استاد حجت الاسلام سید محمود حسینی برگزار شد.

برچسب ها:
اجرای طرح منهاج ویژه مدیران اصناف و بازاریان در رفسنجان اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان