نماینده ولی فقیه در کرمان:

اگر امام (ره) زنده بودند سران فتنه را اعدام می کردند

  • شناسه خبر: 54770
اگر امام (ره) زنده بودند سران فتنه را اعدام می کردند

نماینده ولی فقیه در کرمان گفت: بزرگترین ضربه ای که به دین وارد شده است به دلیل جهالت و نادانی افراد بی بصیرت بوده است، اگر امام (ره) زنده بودند حکم اعدام را برای مجازات سران فتنه میدادند .

خانه » آخرین اخبار » اگر امام (ره) زنده بودند سران فتنه را اعدام می کردند

به گزارش “خانه خشتی” به نقل از  ناب نیوز ، همایش استانی مسئولین ستادهای دهه فجر استان کرمان صبح امروز با حضور ائمه جمعه  شهرستان های کرمان  و مقامات استانی در دفتر نمایندگی ولی فقیه استان کرمان برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین سید یحیی جعفری نماینده ولی فقیه استان کرمان با اشاره به اینکه انقلاب ایران ناگهانی نبود ،اظهار کرد: مردم،انقلابیون، علما و ائمه جمعه سالها زحمت کشیدند و جان خود را از دست دادند تا انقلاب به پیروزی رسید و وقتی مردم بصیرت پیدا کردند، انقلاب شد و این انقلاب محصول تلاش مردم و به خصوص روحانیت بود.

وی در ادامه افزود :معنای انقلاب ،دگرگونی عمیق وریشه ای در همه شئون زندگی یک جامعه است ،سال ها شاه و پدرش بر این مملکت حکومت کردند و ظلم های بسیاری بر مردم روا داشتند.محمدرضا شاه مزدور استکبار و نوکر آمریکا بود اما پس از فرار شاه، هیچکس حاضر به پذیرفتن وی نشد و در نهایت با ذلت از دنیا رفت.

نماینده ولی فقیه در کرمان با بیان اینکه در روند پیروزی انقلاب،افراد زیادی شهید شدند و جمعه سیاه ،کشتارهای بی رحمانه، شکنجه های جمعی از روحانیون و تلاش های آنها را نباید فراموش کرد، ابراز کرد:اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، منافقین شخصیت های ازشمندی مثل شهید مطهری،دکتر بهشتی مفتح و باهنر را به شهادت رساندند و همانطور که میدانید هیچ گروهی، از منافقین خطرناکتر نیست و البته هرگروه و شخص سیاسی که با رژیم و نظام دشمنی داشته باشد، هنگامی که کشورش مورد هجوم دشمن قرار می گیرد حاضر به همکاری با دشمن نیست اما منافقان هنگام جنگ ایران و عراق، با صدام همکاری کردند که جنایات آنها برای همه روشن است.

وی با اشاره به اینکه بدبینی مقام معظم رهبری به مذاکرات بی دلیل نیست تصریح کرد: زیرا استعمارگران غربی از ابتدا دشمن اسلام و انقلاب بوده اند و هستند و نباید فریب ظاهر دوستانه و لبخند آنها بخوریم.

نماینده ولی فقیه در کرمان افزود:در زمان جنگ با وجود سختی های فراوان و علیرغم حمایت سازمان ملل از رژیم بعثی عراق،صدام از طریق یاسر عرفات آتش بس اعلام کرد و قبول آتش بس برای امام سخت بود ولی در برابر اقتضای مصلحت دین و مکتب باید تسلیم بود و در حال حاضر با گذشت ۳۶ سال از انقلاب اسلامی ایران،مستکبرین دست از دشمنی برنداشته اند اما توانایی انجام کاری ندارند و علی رغم تمام توطئه های رنگارنگ، از قدرت های منطقه هستیم.

وی با اشاره به اینکه بصیرت، فهم و درک صحیح و فداکاری ها باعث پیروزی انقلاب شد بیان کرد: همین بصیرت و درک باعث تداوم انقلاب شد و باید ادامه داشته باشد و چنانچه بصیرت نباشد شکست می خوریم و ملت ایران از این بصیرت برخوردار است و ما رهبری فرزانه داریم که از نظر شجاعت،بلاغت و فصاحت مانند ایشان پیدا نمیشود.

جعفری در ادامه تصریح کرد :همانطور که خداوند در قرآن به پیامبر می فرماید : من جامعه بشری را به خدا،دین و ارزش ها، از روی بصیرت و بینایی دعوت می کنم.

امام جمعه کرمان ابراز کرد: امروزه در کشور مشکلاتی وجود دارد که البته طبیعی است و همانطور که میدانیم اکثر کشورهایی که با استعمارگران همکاری می کنند مشکل دارند و مسئله عجیبی که وجود دارد این است که در کشورهای خلیج فارس،رهبران آنها پیشنهاد می دهند که علیه ایران با اسراییل متحد شویم که این مسئله بسیار تاسف برانگیز است.

آیت الله جعفری با بیان اینکه پرچم انقلاب اسلامی به دست امام زمان(عج) سپرده خواهد شد، تصریح کرد: در فتنه ۸۸ اسرائیل و امریکا و غربی ها از فتنه حمایت و برای سقوط نظام روزشماری می کردند اما موفق نشدند.

حجت الاسلام جعفری در پایان خاطر نشان کرد:به اندازه ای که استکبار و استعمارگران به کشور ضربه وارد می کنند، به همان اندازه و بلکه بیشتراز ناحیه افراد بی بصیرت و نادان به انقلاب ضربه وارد شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:
اخبار رفسنجان اگر امام (ره) زنده بودند سران فتنه را اعدام می کردند سران فتنه نماینده ولی فقیه در کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان