امام جمعه رفسنجان:

این اطمینان را به مردم می دهیم که نگرانی نسبت به زمین مصلی نداشته باشند

  • شناسه خبر: 54691
این اطمینان را به مردم می دهیم که نگرانی نسبت به زمین مصلی نداشته باشند

امام جمعه رفسنجان گفت: به مردم این اطمینان را می دهیم که کمترین نگرانی نسبت به زمین مصلی نداشته باشند، مصلی امام خامنه ای(معظم) له رفسنجان یک طرح جامع و یک فضای فرهنگی که می تواند در طول هفته به مردم منفعت برساند.

خانه » آخرین اخبار » این اطمینان را به مردم می دهیم که نگرانی نسبت به زمین مصلی نداشته باشند

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در جمع اصحاب رسانه رفسنجان با اشاره به آغاز بکار ساخت مصلی امام خامنه ای (معظم له) در این شهرستان اظهار داشت:  در جریان سفر وزیر وقت مسکن و شهرسازی در سال ۸۹ جهت بازدید از پروژه های مسکن مهر شهرستان از وی درخواست اختصاص زمینی به ساخت مصلی کردیم و ایشان سه هکتار از یک زمین چهار هکتاری را اختصاص به مصلی دادند.

وی افزود: این زمین به شهرداری واگذار شد و در عوض  با همکاری شورای شهر وقت و شهرداری رفسنجان مصوب شد ۵ هکتار زمین از زمین های متعلق به شهرداری در قسمت مرکزی شهر به مصلی اختصاص یابد.

رمضانی پور با اشاره به چگونگی اجرای طرح تبدیل زمین مزروعی به مسکونی توسط شهرداری ها تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هکتار از ملک قطب آباد رفسنجان که شامل ۵۷ حبه متعلق به موقوفه حاج باقری، حدود ۲۸ حبه متعلق به مالکین شخصی و حدود ۱۱ حبه متعلق به موقوفات عام  بوده است، در سال های اولیه انقلاب به شهرداری واگذار شده است که چند نقشه و مدارک ان موجود است.

وی اضافه کرد: از این ۲۰ هکتار زمین حدود ۴۷ هزار متر متعلق به مالکین شخصی، حدود ۲ هکتار متعلق به موقوفات خاص و مابقی به موقوفه حاج باقری اختصاص دارد که تا سال ۹۶ اجاره بهای زمین های موقوفه نیز پرداخت شده است، در این میان زمین مالکین حقیقی و حدود ۸ هزار متر از موقوفات به زمین مصلی اختصاص یافته است که قسمت موقوفه در زمان کنونی به پارکینگ مصلی اختصاص می یابد.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به علت عدم اقدام به اخذ سند مالکیت خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم تا به مردم این اطمینان را بدهیم که کار شرعی صورت میگیرد

وی ادامه داد: طبق جلسه ای در ۲۴ اردیبهشت سال ۹۲ با حضور همه مسئولان شهردر محل دفتر امام جمعه با حضور نمایندگان مالکین تصمیم گیری نهایی صورت گرفت و  پس از آن معاون شهرسازی شهرداری خبر پایان کار را دادند که رفع ابهام نسبت به مالکین قطب آباد که تقاضای تغییر طرح کاربری یک نقطه را داشتند، در حال انجام است.

حجت الاسلام رمضانی پور بیان داشت: به مردم این اطمینان را می دهیم که کمترین نگرانی نسبت به زمین مصلی نداشته باشند، مصلی امام خامنه ای(معظم) له رفسنجان یک طرح جامع و یک فضای فرهنگی که می تواند در طول هفته به مردم منفعت برساند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان مصلی امام خامنه ای رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان