پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی رفسنجان

اتاق فکر فرهنگی در رفسنجان تشکیل می شود

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در جمع اصحاب رسانه رفسنجان، اصل انقلاب و نظام را بر پایه تحول فرهنگی بیان کرد و افزود: در سطح کشور و به فراخور هر استان و شهرستان، کارهای فرهنگی بسیاری صورت گرفته است؛ و برای کسب نتیجه مطلوب باید به رضایتمندی عملکرد توجه نمود.
وی از تشکیل اتاق فکر فرهنگی در آینده ای نزدیک در شهرستان خبر داد و گفت: در صدد تأسیس دبیرخانه ای به منظور گسترش و اجرای برنامه های فرهنگی هستیم که در آن نماینده ای از رسانه نیز حضور خواهد داشت.
رمضانی پور ابراز داشت: ایجاد چنین اتاق فکری مد نظر مقام معظم رهبری و مورد درخواست ایشان از نخبگان بوده است؛ ضمن اینکه قصد داریم تمام دستگاه های فرهنگی در این اتاق به عنوان اشخاص حقیقی حضور یابند.
وی در ادامه و در پاسخ به چگونگی نظارت نهاد نماز جمعه بر ترویج حجاب و جلوگیری از بدحجابی در جامعه، از پدیده بد حجابی به عنوان یک منکر که نیازمند نظارت عمومی است، یاد کرد و افزود: از کلیه کسبه، بازاریان، کارمندان و همه نهادهای فرهنگی خواستاریم در این راستا فعالیت جدی کنند.
امام جمعه رفسنجان ضمن ابراز تأسف در خصوص کوتاهی در این امر، اظهار داشت: این راهبردها در اتاق فکر بررسی خواهد شد تا ضمن دوری از اعمال خشونت، با برخورد جاذب افراد را به سوی حجاب سوق دهیم.
وی همکاری و هماهنگی نهادهای فرهنگی را در این مسیر خواستار شد و افزود: امیدواریم با ورود جدی به مسئله حجاب و جلوگیری از گسترش ماهواره و تبلیغات ماهواره ای، شاهد پیشرفت اساسی در این خصوص باشیم.
خروج از نسخه موبایل