امام جمعه رفسنجان خبر داد

اتاق فکر فرهنگی در رفسنجان تشکیل می شود

  • شناسه خبر: 54671
اتاق فکر فرهنگی در رفسنجان تشکیل می شود

امام جمعه رفسنجان از تشکیل اتاق فکر فرهنگی در آینده ای نزدیک در شهرستان خبر داد.

خانه » آخرین اخبار » اتاق فکر فرهنگی در رفسنجان تشکیل می شود
به گزارش خبرنگار “خانه خشتی“، حجت الاسلام عباس رمضانی پور در جمع اصحاب رسانه رفسنجان، اصل انقلاب و نظام را بر پایه تحول فرهنگی بیان کرد و افزود: در سطح کشور و به فراخور هر استان و شهرستان، کارهای فرهنگی بسیاری صورت گرفته است؛ و برای کسب نتیجه مطلوب باید به رضایتمندی عملکرد توجه نمود.
وی از تشکیل اتاق فکر فرهنگی در آینده ای نزدیک در شهرستان خبر داد و گفت: در صدد تأسیس دبیرخانه ای به منظور گسترش و اجرای برنامه های فرهنگی هستیم که در آن نماینده ای از رسانه نیز حضور خواهد داشت.
رمضانی پور ابراز داشت: ایجاد چنین اتاق فکری مد نظر مقام معظم رهبری و مورد درخواست ایشان از نخبگان بوده است؛ ضمن اینکه قصد داریم تمام دستگاه های فرهنگی در این اتاق به عنوان اشخاص حقیقی حضور یابند.
وی در ادامه و در پاسخ به چگونگی نظارت نهاد نماز جمعه بر ترویج حجاب و جلوگیری از بدحجابی در جامعه، از پدیده بد حجابی به عنوان یک منکر که نیازمند نظارت عمومی است، یاد کرد و افزود: از کلیه کسبه، بازاریان، کارمندان و همه نهادهای فرهنگی خواستاریم در این راستا فعالیت جدی کنند.
امام جمعه رفسنجان ضمن ابراز تأسف در خصوص کوتاهی در این امر، اظهار داشت: این راهبردها در اتاق فکر بررسی خواهد شد تا ضمن دوری از اعمال خشونت، با برخورد جاذب افراد را به سوی حجاب سوق دهیم.
وی همکاری و هماهنگی نهادهای فرهنگی را در این مسیر خواستار شد و افزود: امیدواریم با ورود جدی به مسئله حجاب و جلوگیری از گسترش ماهواره و تبلیغات ماهواره ای، شاهد پیشرفت اساسی در این خصوص باشیم.
برچسب ها:
اتاق فکر فرهنگی در رفسنجان تشکیل می شود اخبار رفسنجان خانه خشتی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    اگر ما خودمان را اصلاح کنیم جامعه اصلاح میشود

    ناشناس

    رطب خورده کی رطب خورده راکند نهی
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان