مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران از منطقه جنوبشرق در رفسنجان بازدید کرد+عکس

  • شناسه خبر: 54604
مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران از منطقه جنوبشرق در رفسنجان بازدید کرد+عکس

علیرضا کدیور در حاشیه بازدید از شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران منطقه جنوبشرق گفت: تحویل فرآورده های وارداتی و تولیدی نفتی از پالایشگاه بندرعباس و انتقال آن ها توسط این مرکز انجام می شود.

خانه » آخرین اخبار » مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران از منطقه جنوبشرق در رفسنجان بازدید کرد+عکس

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”، کدیور مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در جمع خبرنگاران از فعالیت ۱۲ منطقه تحت پوشش این مرکز در سراسر کشور خبر داد و گفت: شرکت خطوط لوله و مخابرات از شرکت های فرعی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی است.

علیرضا کدیور منطقه جنوب شرق را دهمین منطقه در کشور عنوان کرد که در مرکز رفسنجان واقع شده است و اظهار داشت: تحویل فرآرده های وارداتی و تولیدی نفتی از پالایشگاه بندرعباس و انتقال آن ها به رفسنجان، کرمان، یزد، نایین و اصفهان توسط این مرکز منتقل می شود.

وی به کسب رتبه سوم منطقه جنوب شرق در کشور از لحاظ بهره وری، ایمنی، HSE و محیط زیست، اشاره نمود و گفت: به طور متوسط روزانه ۲۵۰ هزار بشکه فرآورده از پالایشگاه بندرعباس بر اساس نیاز پخش از خطوط انتقال نفت جنوب شرق توسط ما دریافت می شود.

لازم به ذکر است، مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به همراه خبرنگاران از قسمت های مختلف شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران از منطقه جنوبشرق در رفسنجان بازدید کرد.

بازدید خبرنگاران از  شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت(رفسنجان)3 بازدید خبرنگاران از  شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت(رفسنجان)4 بازدید خبرنگاران از  شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت(رفسنجان)2 بازدید خبرنگاران از  شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت(رفسنجان)1 بازدید خبرنگاران از  شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت(رفسنجان)

برچسب ها:
شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کدیور مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان