رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رفسنجان

زیر بنای انقلاب ما اعتقادی و فکری است

  • شناسه خبر: 54576
زیر بنای انقلاب ما اعتقادی و فکری است

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان گفت: اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مباحث قرآنی ورود پیدا کرده به دلیل زیر بنایی بودن انقلاب اسلامی بر پایه قرآن و عترت است.

خانه » آخرین اخبار » زیر بنای انقلاب ما اعتقادی و فکری است

به گزارش “خانه خشتی”، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان، حسین تقوی رشیدی زاده در دیدار با مسئولین مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت پای درد دل آنها نشست.

دراین جلسه که به دعوت انجمن قرآن و در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری افصح هجری برگزارگردید، مدیران عامل و مسئولین مؤسسات به شرح دیدگاه ها و بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند؛ مسئولین مؤسسات قرآن و عترت علاوه بر روند شکل گیری از نبود نظارت کافی گله مند بودند.

درادامه تقوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته توسط مدیران موسسات و ابراز امیدواری از تقویت نظارت بر مؤسسات قرآنی خاطر نشان کرد: اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مباحث قرآنی ورود پیدا کرده به دلیل زیر بنایی بودن انقلاب اسلامی بر پایه قرآن و عترت است و نظارت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها بر این اساس است که زیر بنای انقلاب ما اعتقادی و فکری است.

وی یادآور شد: مهمترین مسئله این است که ما خودمان قرآنی باشیم که ان شا ا… هستیم ،اما اصل این است که این آموزه های قرآنی را در عمل کجا ببریم.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ضمن اشاره به دو وزارتخانه (ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی)که نقش بیشتری در جامعه سالم دارند، ابرازداشت: متأسفانه کم توجهی به این دو وزارتخانه صورت گرفته است.

حسین تقوی راه برون رفت از مشکلات مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت را متوجه خودشان کرد و گفت: ما باید مشکل خودمان را خودمان حل کنیم و از دیگران امید رفع مشکل نداشته باشیم.

وی با اشاره به گستردگی فعالیت های قرآنی تاکید کرد: در بحث قرآن هیچ کس جای دیگری را تنگ نکرده و جا برای فعالیت قرآنی همیشه وجود دارد پس نباید به یکدیگر به عنوان رقیب نگاه کنیم و مؤسسات باید در کارخود نوآوری و خلاقیت داشته باشند.

تقوی ضمن اشاره به ایجاد همبستگی بیشتر و در اختیار گذاشتن تجربیات همدیگر برای رسیدن به یک معیار و برنامه صحیح و ارزشی، یادآورشد: لزوم ایجاد یک شورای مرکزی احساس می شود تا در سایه آن شورا ،مؤسسات قرآنی در کنار هم و با تعامل برای نهادینه کردن فرهنگ قرآن و عترت گام بردارند.

برچسب ها:
اخبار رفسنجان حسین تقوی خانه خشتی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان قرآن و عترت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان